مسابقات قرآن تیمی دانشجویان عراقی برگزار شد + عکس
کد خبر: 3994628
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶

مسابقات قرآن تیمی دانشجویان عراقی برگزار شد + عکس

دارالقرآن آستان مقدس حسینی چهارمین دوره مسابقات تیمی حفظ، قرائت و تفسیر قرآن کریم ویژه دانشجویان عراقی را برگزار کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از دارالقرآن آستان حسینی، شیخ خیرالدین علی الهادی، مدیر دارالقرآن این آستان درباره مسابقات تیمی قرآن دانشجویان گفت: دارالقرآن آستان حسینی چهارمین دوره این مسابقات را با همکاری دانشگاه وارث الانبیاء عراق برگزار کرده است.
 
الهادی افزود: این مسابقه ویژه دانشجویان دانشگاه‌های عراق و از جمله برنامه‌های قرآنی دارالقرآن برای دانشگاه‌ها بوده است که آثار مثبت آن را چه از جهت دانشجویان و چه از جهت توجه دانشگاه‌ها به فعالیت‌های قرآنی مشاهده کرده‌ایم.
 
وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآنی پیش از این در مسابقات محلی، ملی و بین‌المللی شرکت می‌کردند تا فقط یکی از شرکت کنندگان باشند اما به لطف فعالیت‌های قرآنی دانشگاه‌ها، اکنون شرکت کنندگان عراقی در مسابقات بین‌المللی حائز رئبه می‌شوند و ما تلاش می‌کنیم که توانایی‌ها و شایستگی‌های آنها را با برپایی مسابقات قرآنی مختلف در دانشگاه‌های عراق کشف کنیم.
 
از سوی دیگر صفاء السیلاوی، مسئول مرکز رسانه قرآنی دارالقرآن آستان مقدس حسینی اظهار کرد: در این مسابقه تیمی، دانشجویان دختر و پسر 11 دانشگاه عراق از استان‌های مختلف شرکت دارند که در سه روز برگزاری مسابقه در دو نوبت صبح و عصر به رقابت پرداختند.
 
گفتنی است این مسابقات تیمی از روز سه‌شنبه 9 شهریورماه آغاز شد و تا امروز ادامه داشت. مراسم اختتامیه آن نیز امروز پنجشنبه 11 شهریور برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام
captcha