جلسه توجیهی مدیران مؤسسات قرآنی یزد با اوقاف استان برگزار می‌شود
کد خبر: 3997184
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴

جلسه توجیهی مدیران مؤسسات قرآنی یزد با اوقاف استان برگزار می‌شود

جلسه توجیهی مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآنی استان یزد با مدیرعامل اتحادیه استان و اداره امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه استان یزد، به منظور واگذاری طرح‎های قرآنی به بخش مردمی برگزار می‌شود.

محمد شایق، قائم‌مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: جلسه توجیهی تفاهم نامه بین اتحادیه استان و اداره امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه استان یزد، فردا، 23 شهریورماه به صورت غیرحضوری و از طریق بستر آموزش مجازی و وبینار «سریر» برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه معتقد است تا از ظرفیت بخش مردمی در اجرای طرح‌های قرآنی استفاده شود و این امر در استان‌ها در حال اجراست، ادامه داد: بنابراین طی جلسه فردا قرار است طرح‌های قرآنی برای مؤسساتی که آمادگی اجرا دارند، ارائه شود تا با اولویت برگزاری در امامزاده و بقاع متبرکه به بهترین نحو در نیمه دوم سال اجرایی شود.

شایق اضافه کرد: این جلسه با حضور حجت‌الاسلام حسین زارع‌زاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد، حجت‌الاسلام محمود میرجلیلی، رییس مرکز امور قرآنی این اداره‌کل، حجت الاسلام حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه قرآنی یزد و سایر اعضای هیئت مدیره و 130 مدیر مؤسسه و 105 مدیر خانه قرآنی همراه خواهد بود.

انتهای پیام
captcha