محفل اُنس با قرآن کریم به یاد شهدا در اردبیل برپا شد
کد خبر: 4001408
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴

محفل اُنس با قرآن کریم به یاد شهدا در اردبیل برپا شد

مسئول کانون فرهنگی و هنری عماد اردبیل، گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور فعالان این کانون، محفل اُنس با قرآن کریم به یاد شهدا برپا شد.

رضازاده// محفل اُنس با قرآن کریم در کانون فرهنگی هنری عماد به یاد شهدا برپا شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، توحید سمین، مسئول کانون فرهنگی و هنری عماد اردبیل، هشتم مهرماه، با اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس، با حضور فعالان این کانون، محفل اُنس با قرآن کریم در کانون فرهنگی هنری عماد به یاد شهدا برپا شد.

وی بیان کرد: این محفل به یاد شهدای والامقام و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، برگزار شد که بایستی برگزاری این محفل‌های قرآنی در استان اردبیل، گسترش یافته و نسبت به برگزاری این برنامه‌ها ترویج و فرهنگ‌سازی‌ها به شکل همه‌جانبه میسر شود.

مسئول کانون فرهنگی و هنری عماد اردبیل، ادامه داد: برگزاری برنامه‌های قرآنی جوانب معنوی و تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل و شهدای والامقام را به دنبال دارد که درصدد هستیم از ظرفیت این برنامه‌ها به شکل همه‌جانبه بهره‌گیری شود.

سمین تصریح کرد: شهدای والامقام با قرآن کریم اُنس و اُلفت داشته‌اند و در زندگی خود با اتکا به قرآن کریم توانستند راه ایثار و فداکاری در راه اسلام و انقلاب را برگزینند.

وی اظهار کرد: هفته دفاع مقدس اوج عزت و افتخارآفرینی ملت ایران در برابر دشمنان استکباری بوده و نسل امروز بایستی با قرآن کریم اُنس داشته باشد تا بتواند راه شهدا را ادامه دهد و در همین مسیر گام بردارد.

انتهای پیام
captcha