محفل انس با قرآن و اهل بیت(ع) در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 4001427
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
با حضور قاریان کشوری؛

محفل انس با قرآن و اهل بیت(ع) در اردبیل برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: به مناسبت فرارسیدن رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا(ع)، محفل اُنس با قرآن و اهل بیت(ع) در اردبیل برگزار می‌شود.

محفل اُنس با قرآن و اهل بیت(ع) در اردبیل برگزار می‌شودحجت‌الاسلام والمسلمین عزیز صابر، رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)، محفل اُنس با قرآن و اهل بیت(ع) در اردبیل برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: زمان برگزاری این مراسم سه‌شنبه، سیزدهم مهرماه، ساعت ۷:۳۰ در هیئت اعظم بیت‌الزهرا(س)، واقع در میدان جهاد، خیابان خشکبار، روبروی تاکسیرانی بوده که از عموم علاقه‌مندان برای حضور در این محفل قرآنی دعوت به عمل می‌آید.

رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل، بیان کرد: برگزاری این محفل قرآنی به همت دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی استان اردبیل و مشارکت هیئت اعظم بیت‌الزهرا(س) تحقق یافته که بی‌شک نتایج ارزشمندی در تحقق برنامه‌های قرآنی استان به دنبال خواهد داشت.

صابر تصریح کرد: خوشبختانه در دو سال اخیر کرونای منحوس باعث لغو برگزاری برنامه‌های قرآنی نشده و تا حد توان از تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری این مراسمات استفاده می‌شود.

انتهای پیام
captcha