آغاز دوره قرآنی جدید در دارالقرآن تایلند
کد خبر: 4003896
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰

آغاز دوره قرآنی جدید در دارالقرآن تایلند

همزمان با فرارسیدن ماه ربیع‌الاول، دوره جدید آموزش قرآن کریم با سخنرانی رایزن فرهنگی کشورمان در دارالقرآن الزهرا(س) تایلند آغاز به كار كرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، آیین افتتاحیه دوره جدید آموزش قرآن کریم با حضور مسئولین و مربیان، علاقه‌مندان و قرآن‌آموزان همراه با ارائه گزارشی از برنامه آموزشی، موضوعات و سطوح کلاس‌های مختلف این دوره در دارالقرآن تازه تأسیس الزهرا(س) در جنوب تایلند برگزار شد.

مهدی حسنخانی، رایزن فرهنگی کشورمان در تایلند در سخنرانی خود در این مراسم، به اهمیت و جایگاه فراگیری قرآن نزد مسلمانان پرداخت و کسب مهارت‌های خواندن صحیح و فهم شایسته معانی و مفاهیم کلام‌الله را به عنوان نخستین گام بر هر مسلمانی لازم و ضروری دانست.

وی همچنین بهره‌گیری از فرهنگ قرآنی و ترویج الگوی زندگی قرآنی را از اهداف اصلی راه‌اندازی دارالقرآن الزهرا(س) برشمرد و از زحمات و تلاش‌های مدیر، مربیان، خیرین و همه دست‌اندرکاران راه‌اندازی این دارالقرآن تشکر کرد.

در ادامه شیخ انصار لمپان، مدیر مؤسسه قرآنی الزهرا(س) با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای این دارالقرآن، در مورد دور جدید برنامه آموزشی و کلاس‌های این دوره، گزارشی ارائه داد و مربیان و مجریان به ارائه توضیحات تکمیلی در زمینه روش‌های تدریس و یادگیری در بخش‌های مختلف پرداختند.

بر این اساس، آموزش قرآن کریم در دارالقرآن الزهرا(س) به شکل آنلاین و نیمه حضوری با بهره‌گیری از روش‌ها و سبک‌های نوین تدریس در سطوح مختلف از ابتدایی تا تربیت مربی در پنج بخش روخوانی و روانخوانی، تجوید، ترجمه و مفاهیم و تفسیر انجام می‌شود و در پایان برای فراگیران موفق دوره، گواهینامه صادر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha