خیران به حوزه تولید ورود کنند
کد خبر: 4004912
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
عین‌اللهی:

خیران به حوزه تولید ورود کنند

وزیر بهداشت با تأکید بر اینکه مشکلات خیران برای توسعه زیرساخت‌ها برطرف خواهد شد، به خیران توصیه کرد تا به حوزه تولید هم ورود کنند.

به گزارش ایکنا از فارس، بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز، 22 مهرماه در سفر هیئت دولت به استان فارس در شهرستان گراش حضور یافت و در مراسم افتتاح بخش‌های رادیوتراپی و شیمی درمانی جدید بیمارستان امیرالمومنین(ع) این شهرستان شرکت کرد.

وی هدف سفرهای استانی هیئت دولت را بررسی مشکلات مردم به ویژه رسیدگی به مسائل مناطق محروم و کمک به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اعلام کرد و افزود: در گراش با حمایت خیرین سلامت، زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی توسعه مناسبی یافته و میزبان بسیاری از مردم شهرهای اطراف خود است.

عین‌اللهی ضمن قدردانی از همکاری خیران در راه‌اندازی بخش رادیوتراپی این بیمارستان ابراز امیدواری کرد: در سراسر کشور، خیرین به کمک حوزه سلامت و مردم بیایند.

وزیر بهداشت از حمایت از خیران در این راستا سخن گفت و افزود: مشکلات خیرین برای توسعه زیرساخت‌ها برطرف می‌شود. وقتی خیرین وارد میدان شوند، دولت هم همراهی می‌کند.

 وی به خیران توصیه کرد تا به حوزه تولید هم وارد شوند تا افراد بیکار، مشغول به فعالیت شوند و ادامه داد: به عنوان مثال کارخانه‌ای در گراش تاسیس و محصولی تولید شود که در کشور عرضه شده و برای همه، یادآور نام گراش باشد.
 
عین‌اللهی تأکید کرد: برای رونق تولید و شکوفایی اقتصاد، نیاز به برگزاری جلسات تخصصی با وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه‌ها است و خیرین می‌توانند سود تولید خود را به اقشار ضعیف و کم درآمد، بدهند.

انتهای پیام
captcha