بیانیه تشکر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ملت استکبارستیز ایران
کد خبر: 4010637
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵

بیانیه تشکر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ملت استکبارستیز ایران

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ملت استکبار ستیز ایران برای حضور پرشور در اجتماع مردمی و باشکوه یوم الله 13 آبان 1400 تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایکنا، متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است.

«بسم الله الرحمن الرحیم»

امروز، سیلی محکم ملت بزرگ و استکبارستیز ایران اسلامی در اجتماع مردمی و باشکوه یوم الله 13 آبان؛ «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» ، تکمیل‌کننده مشت آهنینی بود که دیروز از آستین فرزندان غیور این آب و خاک و سبزپوشان گمنام و جوانان برومند نیروی مقتدر دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برآمد و بر دهان استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار خورد و باردیگر ابهت و هیمنۀ پوشالی آمریکا را فروریخت.

به درستی که «مقاومت و ایستادگی ملت ایران رمز افول سلطۀ استکباری امریکا» و طنین پیروزی و عزّت و سربلندی ایران اسلامی است.

حضور مردم ظلم ستیز و هوشیار همیشه در صحنه و لحظه شناس ایران اسلامی در اجتماع بزرگ و ضد استکباری یوم الله 13 آبان در سراسر کشور تجلی بخش اراده و اقتدار ملی، ظهور غیرت انقلابی ، نمایش وحدت ملی و بصیرت دینی و آزادگی وشجاعت مثال زدنی ایرانیان در مسیر مبارزه با استکبار ، استعمار و استبداد آمریکایی بود .

امروز غریوکوبنده و فریادهای رسای «مرگ بر آمریکا»، در مراسم ضد استکباری یوم الله 13 آبان، نشان خشم مقدس و انقلابی پایان ناپذیر ایران ظلم ستیز از استکبار جهانی و «نه بزرگی» به آمریکای دشمن شماره یک بشریت بود.

حضور دشمن‌شکن، گسترده و هوشمندانه مردم همیشه در صحنه و ظلم ستیز ایران اسلامی در مراسم اجتماع بزرگ و مردمی یوم‌الله 13 آبان 1400؛ «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» در بیش از 800 شهر کشور ، لبیکی مجدد به رهبر معظم انقلاب و عهدی دوباره با آرمان‌های خمینی کبیر و میثاقی دیگر بار با ارزش‌های والای انقلاب اسلامی بود که همواره نفرت خویش را از آمریکای مستکبر و اسراییل غاصب جنایتکار اعلام داشته و آنان را دشمن شماره یک ملت‌های مستقل و آزاده می‌داند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تشکر از ملت عزیز ، استکبارستیز و مقتدر ایران اسلامی؛ این خالقان حماسه‎های بزرگ حضور و وحدت که علی رغم سختی‎ها و مشکلات معیشتی و برودت هوا و بارش باران در برخی از نقاط کشور ، حماسه‌ای متفاوت آفریند و نیز از تمامی مسئولان، دست‌اندرکاران امر برگزاری مراسم یوم الله 13آبان در سراسر کشور و اصحاب محترم رسانه‌ که در آگاه‌سازی عمومی، روشنگری و اغنای افکار عمومی، ترغیب و تشویق مردم به حضور در مراسم و انعکاس مناسب اخبار و به‌ نمایش‌درآوردن گوشه‌هایی از وفاق و غیرت ملت بزرگ ایران اسلامی ، نقش اساسی ایفا کردند، تشکر و قدردانی می‌نماید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسـلامی

انتهای پیام
captcha