کارهای عظیم خیران باید تکرار شود
کد خبر: 4012290
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳

کارهای عظیم خیران باید تکرار شود

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز مجمع خیرین را برای این کلان‌شهر و استان فارس مایه افتخار دانست و گفت: کارهای عظیم خیرین که قابل تقدیر است، باید تکرار شود.

مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز امروز، 19 آبان در مراسم تجلیل از مربیان و ورزشکاران مدال‌اور مسابقات پارالمپیک و المپیک و جهانی شهر شیراز که به همت مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز این کلان‌شهر برگزار شد، گفت: مجمع خیرین برای این شهر و استان مایه افتخار هستند.

وی تاکید کرد: کارهای عظیم خیرین که قابل تقدیر است، باید تکرار شود و باید مجموعه‌های دیگر با قدرت خودشان در تسریع روند فعالیت‌های خیر آنان کمک کنند.

طاهری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کشورها برای اینکه بین اقوام و ملل تکریم شوند، همه آنچه که در توان دارند پیش رو می‌گذارند تا تکریم ایجاد شود.

وی با بیان اینکه وقتی اسم از پرچم که نمادی برای ملت‌ها است به میان می‌آید، به همه عظمت‌ها احترام گذاشته می‌شود، افزود: روزی که قهرمانان روی سکو ایستاده‌اند و پرچم کشورمان به خاطر شما برافراخته شود، یک ملت تکریم شد.

طاهری خطاب به ورزشکاران گفت: عظمت و بزرگی را قدر بدانید که نعمت خداوند متعال است و قهرمانان به قطعه‌ای از عظمت ملت تبدیل شده‌اند.

وی ادامه داد: پهلوانان ذخیره اقتدار و عظمت کشور هستند و وقتی به گوش می‌رسد که قهرمانی مدال‌های خودش را به شهدای این کشور تقدیم می‌کند، این پیام را به همه مخابره می‌کند که فهم را پیدا کرده‌ام که بخشی از عظمت این کشور هستم و خودم را برای کشور ماندگار کرده‌ام.

رئیس شورای شهر شیراز تصریح کرد:  یک جوان تمام اراده خودش را در میدان بگذارد و محکم برای ملت خود بجنگد، قطعا متوجه همه عظمت خودش است و آنگاه که مدال را به چنین قهرمانانی درکشور، خودش را سهیم در قله‌های کشور می‌داند.

انتهای پیام
captcha