محفل اُنس با قرآن کریم در روستای میرک مشگین‌شهر برگزار شد
کد خبر: 4016547
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴

محفل اُنس با قرآن کریم در روستای میرک مشگین‌شهر برگزار شد

مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای میرک شهرستان مشگین‌شهر، گفت: همزمان با هفته بسیج و به یاد شهدای والامقام، محفل اُنس با قرآن کریم با حضور اقشار مختلف مردم، در مسجد جامع روستا برگزار شد.

محفل اُنس با قرآن کریم در روستای میرک مشگین‌شهر به گزارش ایکنا از اردبیل، اللهوردی محبی، مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای میرک شهرستان مشگین‌شهر، ششم آذرماه، در محفل اُنس با قرآن کریم این روستا، اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج و به یاد شهدای والامقام، محفل اُنس با قرآن کریم با حضور اقشار مختلف مردم، در مسجد جامع این روستا برگزار شد.

مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای میرک شهرستان مشگین‌شهر، تصریح کرد: این مراسم معنوی با سخنرانی حجت‌الاسلام عابدی، امام جماعت مسجد، آغاز شد و استاد باکری و استاد رزم آرا از قاریان برجسته کشوری به قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید پرداختند.

وی اظهار کرد: اُنس و اُلفت نوجوانان و جوانان با قرآن کریم و تعالی و تاثیر آن در زندگی آنها از مهم‌ترین اهداف در برگزاری این مراسم است.

محبی ادامه داد: چنین برنامه‌های قرآنی در روستا نقش مهمی بر توسعه فرهنگی و آشنایی اهالی با معارف قرآن کریم دارد.

مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای میرک شهرستان مشگین‌شهر، تصریح کرد: شهدا اُنس و قرابت خاصی با کلام‌الله مجید داشتند که برگزاری اینگونه از مراسم می‌تواند الگویی برای نوجوانان و جوانان باشد تا همانند آنها با قرآن کریم اُنس داشته باشند و راه شهدا را ادامه دهند و هم اکنون نیز شاهد هستیم که سنگر خدمت و جهاد توسط نوجوانان و جوانان حفظ شده است.

انتهای پیام
captcha