لزوم به‌کارگیری ظرفیت‌های دستگاه‌ها در توسعه مراکز قرآنی خرم‌دره
کد خبر: 4017206
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰

لزوم به‌کارگیری ظرفیت‌های دستگاه‌ها در توسعه مراکز قرآنی خرم‌دره

سرپرست فرمانداری خرم‌دره گفت: در مسیر قرآن‌آموزی و توسعه مراکز قرآنی باید از همه ظرفیت‌های شهرستان استفاده کرد.

نشست هم‌اندیشی فعالان قرآنی خرمدرهبه گزارش ایکنا از زنجان، فیاض محبی، سرپرست فرمانداری خرم‌دره، 8 آذرماه در نشست هم‌اندیشی با فعالان قرآنی اظهار کرد: حفظ قرآن کریم از بزرگترین توفیقات الهی است و باید این نعمت را غنیمت شمرد؛ چراکه قرآن نور و رحمت برای همه عالمیان است.

وی در ادامه با بیان اینکه در مسیر قرآن‌آموزی و توسعه مراکز قرآنی باید از همه ظرفیت‌های شهرستان استفاده کرد، گفت: دستگاه‌های متولی باید در این زمینه همه تلاش خود را به‌کار بگیرند تا مسیر ترویج آموزه‌های قرآن هموار شود.

سرپرست فرمانداری خرم‌دره ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول چهار دهه کارهای ارزشمندی در راستای توسعه و گسترش مراکز، خانه‌های قرآنی و موسسات انجام داده است تا ارزش‌های اخلاقی و انسانی در جامعه احیا شود.

این مسئول با بیان اینکه جامعه امروز برای رهایی از چالش‌ها و نیل به سعادت دنیوی و اخروی، چاره‌ای جز برگشتن به دامان قرآن کریم و عمل به کلام وحی ندارد، ابراز کرد: بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌ها به دلیل دوری از قرآن کریم است اما تمسک به این کتاب الهی عامل نجات‌بخش بشر خواهد بود.

در این نشست رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌دره گزارشی از فعالیت‌های قرآنی انجام گرفته و نیز تعداد مراکز و موسسات و خانه‌های قرآنی و درخشش حافظان در مسابقات استانی و کشوری و بیان مشکلات این قشر ارائه کرد.

گفتنی است در ابتدای این نشست تعدادی از مسئولان و فعالان قرآنی شهرستان گزارشی از فعالیت‌ها ارائه و نیز به بیان مسائل و مشکلات از جمله استیجاری بودن محل‌های فعالیت قرآنی، کمبود امکانات کلاس‌های آموزشی صوت و لحن و مربی پرداختند و خواستار مساعدت مسئولان در حل آن‌ها شدند.

انتهای پیام
captcha