اهدای نفس به بیماران توسط یکی از خیران سپیدان
کد خبر: 4023987
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴

اهدای نفس به بیماران توسط یکی از خیران سپیدان

مدیر بیمارستان امام حسین(ع) سپیدان، از اهدا ۲۷ کپسول اکسیژن به این مرکز درمانی توسط یکی از نیک اندیشان عرصه سلامت خبر داد.

اهدای نفس، اهدای کپسول اکسیژن، سپیدان به گزارش ایکنا از فارس، عباس ملک‌نسب، مدیر بیمارستان امام حسین(ع) سپیدان امروز، 6 دی‌ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از نیازهای اساسی بیماران مبتلا به کرونا، کپسول اکسیژن است، گفت: در این راستا یکی از نیکوکاران شهرستان سپیدان اقدام به اهدای 27 کپسول اکسیژن برای بیماران نیازمند این بیمارستان کرد.

وی افزود: این اقدام توسط  سید اسماعیل حسینی صورت گرفت که ۶ کپسول ۲۰ لیتری، ۱۸ کپسول ۱۰ لیتری و سه کپسول پنچ لیتری به ارزش تقریبی ۷۰۰ میلیون ریال به بیمارستان امام حسین(ع) سپیدان اهدا شده است.

مدیر بیمارستان امام حسین(ع) سپیدان اضافه کرد: همچنین این نیکوکار شهرستان سپیدان، ۱۰ کپسول نیز به اورژانس ۱۱۵ شهرستان اهدا کرده است.

همچنین آذر فریدونی، مراقب سلامت مرکز خدمات جامع سلامت ابنو شهرستان سپیدان نیز، از تعمیر و تجهیز این مرکز با همکاری ویژه خیرین بومی با هزینه‌ای بالغ بر ۳۴۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون، تجهیزاتی شامل سه دستگاه فشار خون به ارزش ۶۴ میلیون ریال، پرینتر به ارزش ۴۰ میلیون ریال، سیستم گرمایشی به ارزش ۱۵ میلیون ریال، وزنه دیجیتالی ایستاده به ارزش ۵۰ میلیون ریال و قفسه داروخانه به ارزش ۱۶ میلیون ریال، از سوی خیرین تهیه و به این مرکز ارایه شده است.

وی تصریح کرد: در حوزه تعمیرات نیز پله ورودی مرکز با هزینه پنج میلیون ریال تعمیر و رفت و آمد مراجعان به ویژه سالمندان، آسان شده است.

فریدونی یادآور شد: کاووس جعفری، جواد اسکندری، احمد فرهادی و خلیفه غلامی از خیرین مشارکت‌کننده در تعمیر و تجهیز مرکز خدمات جامع سلامت ابنو بوده‌اند.

انتهای پیام
captcha