«52 هرتز» بعد از فیلم فجر روی پرده ‌می‌رود + فیلم
کد خبر: 4025702
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
ابراهیم اصغری به ایکنا خبر داد:

«52 هرتز» بعد از فیلم فجر روی پرده ‌می‌رود + فیلم

ابراهیم اصغری گفت: فیلم سینمایی «52 هرتز» به کارگردانی امیر غفارمنش را آماده پخش دارم که بعد از جشنواره فیلم فجر اکران عمومی خواهد شد.

ابراهیم اصغری، تهیه‌کننده سینما در گفت‌و‌گو با ایکنا درباره کار جدید خود گفت: «52 هرتز» پروانه نمایش دریافت کرد. پروانه ساخت این کار نیز سال 98 صادر و در همان سال تولید شد ولی به دلیل شرایط کرونایی موقعیت برای اکران آن فراهم نشد.

وی افزود: این فیلم قرار است بعد از جشنواره فیلم فجر به نمایش عمومی درآمد. دلیل شرکت نکردن فیلم در جشنواره فیلم فجر این است که از جنس سینمای بدنه است و بهتر دیدیم در اکران عمومی شاهد نمایش آن باشیم تا جشنواره فیلم فجر.

این تهیه‌کننده ادامه داد: در این فیلم نیز همچون کارهای قبلی به نوعی دفاع مقدس را مدنظر قرار داده‌ام با این تفاوت که در این فیلم نگاهی جدید به این حوزه دارم. قصه دفاع مقدسی فیلم در بستری اجتماعی روایت می‌شود. قصه درباره سه جوان است که درگیر مشکلاتی شده‌اند که راهی برای رهایی از آن را نمی‌یابند. در چنین شرایطی شخصیت دفاع مقدسی کار وارد داستان شده و مسئله رخداده را حل می‌کند.

اصغری با بیان اینکه باید با نگاه‌های جدید به دفاع مقدس ورود کرد، گفت: مسائل فرهنگی، اجتماعی، و... یکی از دغدغه‌های امروز جوانان این سرزمین است. در این فیلم هر یک از شخصیت‌ها نگاهی خاص با موضوعات مد نظر دارند. جوانان امروز چندان تمایل به راهکارهای سنتی ندارند پس در چنین شرایطی باید روش‌های جدیدی را برای بیان اعتقادات و باورهای دینی، دفاع مقدسی و انقلابی به آنها نشان داد.

این تهیه‌کننده ادامه داد: کارگردانی این اثر را سجاد شهریاری برعهده دارد. شقایق فراهانی، امیر غفارمنش، علی‌رضا استادی ،علی‌رضا مهران، مهشید جوادی، حمید رشید، علی‌رضا رسولی، سام حسامی و... در این فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

وی در جواب به پرسش پایانی مبنی بر اینکه بعد از فیلم موفق «تک تیرانداز» در پی ساخت فیلم‌هایی مشابه نیست؟ تصریح کرد: دو سه طرح در این رابطه مد نظر دارم. یکی قصه‌ای درباره «ارس» درباره مقاومت سه رزمنده ایرانی مقابل روس در زمان جنگ جهانی دوم است. طرح دیگرم درباره یمن است که به قدرت موشکی ایران اشاره دارد.این فیلم با توجه به موضوع استراتژیکی که دارد تولیدش در اولویت است.

انتهای پیام
captcha