کمیته‌های مقاومت فلسطین: آرمان «شهید فلسطین» پیروز خواهد شد
کد خبر: 4025732
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰

کمیته‌های مقاومت فلسطین: آرمان «شهید فلسطین» پیروز خواهد شد

کمیته‌های مقاومت فلسطین تأکید کرد که رویکرد و آرمان شهید فلسطین، فرمانده مقاومت، حاج قاسم سلیمانی، با وجود شتابزدگی محورر سازش با دشمن صهیونیستی، پیروز خواهد بود.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، محمد البریم، معروف به ابومجاهد، رئیس دفتر اطلاع‌رسانی کمیته‌های مقاومت در فلسطین به مناسبت دومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و تنی چند از همرزمانش بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: شهید سلیمانی نمادی از نمادهای چالش و رویارویی با استکبار صهیونیستی ـ آمریکایی و نماد شجاعت و پیروزی برای همه آزادگان و انسان‌های شریف در این جهان است.

ابومجاهد تصریح کرد: ما سیره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و نقش بزرگ وی در حمایت از آرمان فلسطین و حمایت از مقاومت را به یاد می‌آوریم که تلاش و جهاد خود را برای نابودی رژیم صهیونیستی و بیرون راندن آن از سرزمین  فلسطین متمرکز کرد.

او تأکید کرد: شهید سلیمانی خطر بزرگی برای موجودیت رژیم صهیونیستی ایجاد کرد و به عنوان سد و سپری در مقابل جاه‌طلبی‌ها و نقشه‌های آمریکا برای تسلط بر ملت‌های امت اسلامی و چپاول ظرفیت‌های آن ایستاد.

این مسئول کمیته‌های مقاومت فلسطین گفت: رویکرد و آرمان شهید فلسطین، فرمانده مقاومت حاج قاسم سلیمانی، به رغم عجله محور سازش و تسلیم در برابر دشمن صهیونیستی، پیروز خواهد بود.

ابومجاهد در پایان این بیانیه آورده است: ملت فلسطین و مقاومت دلیرانه آن بر خون شهید والامقام قاسم سلیمانی و یارانش وفادار باقی خواهند ماند و ما بر عهد خود باقی خواهیم ماند و تا پیروزی، آزادی و رهایی در راه قدس، استوار گام برمی‌داریم.

انتهای پیام
captcha