حمله آمریکایی ـ سعودی و صهیونیستی به یمن تجاوز آشکار به همه بشریت است
کد خبر: 4031720
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹
دفتر سیاسی انصارالله:

حمله آمریکایی ـ سعودی و صهیونیستی به یمن تجاوز آشکار به همه بشریت است

دفتر سیاسی انصار الله ضمن تقدیر از مواضع آزادگان جهان در حمایت از پاسخ نیروهای مسلح یمن به متجاوزان با حمله به عمق خاک عربستان سعودی و امارات گفت که تجاوز آمریکایی ـ انگلیسی و صهیونیستی به یمن تجاوز به تمام بشریت است.

به گزارش ایکنا به نقل از المسیره، دفتر سیاسی انصارالله چهارشنبه از همه کسانی که از مردم عزیز یمن حمایت کردند، و در کنار آن ایستادند، صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.

در بیانیه این جنبش آمده است: بیانیه‌ها و مواضعی که طی روزهای گذشته در اعلام همبستگی با ملت یمن شاهد بودیم، گویاترین پیام وحدت احساسات آزادگان بود.

انصارالله تاکید کرد: ائتلاف متجاوز نمی‌تواند صدای ملت را خفه کند و محاصره موجود آن دیر یا زود شکسته خواهد شد.

در ادامه بیانیه آورده شده است: تداوم محاصره همه جانبه کشورمان گواه ترس بزرگ ائتلاف متجاوز و جنایتکار از ماهیت واقعی آن است.

در این بیانیه، استقامت یمن و مردم صبور آن در برابر وحشیگری تجاوزکارانه ائتلاف، استواری برای آزادی و کرامت انسانی دانسته و تاکید شده است: تجاوزات آمریکا، عربستان، امارات، اسرائیل و انگلیس به یمن تجاوزی آشکار به تمام بشریت است.

این بیانیه ضمن تشکر مجدد از آزادگان دنیا در همبستگی با مردم یمن، بیان کرد: مردم ما مواضع آزاد جهانیان را در دفاع از آنها فراموش نخواهند کرد.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن هم شامگاه چهارشنبه از تار و مار مزدوران ائتلاف سعودی در استان مأرب در مرکز یمن خبر داد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که این نیروها یکی از تجمع‌های بزرگ مزدوران ائتلاف سعودی در منطقه نظامی سوم استان مأرب را با یک موشک بالستیک هدف قرار دادند که در پی این حمله، ده‌ها نفر از این مزدوران کشته و مجروح شدند.

نیروهای مسلح یمن طی چند روز گذشته دو مرتبه در پاسخ به تجاوزگری امارات و عربستان سعودی علیه یمن، عمق خاک عربستان و امارات را هدف گرفتند.

جنگنده‌های ائتلاف سعودی ـ اماراتی بامداد جمعه گذشته با بمبارانی زندانی در صعده یمن بیش از 90 نفر را کشته و 230 نفر دیگر را زخمی کردند؛ این اقدام متجاوزان با موج محکومیت از داخل و خارج یمن همراه شد.

انتهای پیام
captcha