آخرین فرصت برای پیوستن به «سیزدهمین رویداد نوآوری‌های آموزشی چهارسوق»
کد خبر: 4035827
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹

آخرین فرصت برای پیوستن به «سیزدهمین رویداد نوآوری‌های آموزشی چهارسوق»

با مشخص شدن بخش‌های مختلف سیزدهمین رویداد «نوآوری‌های آموزشی چهارسوق»، آخرین مهلت ثبت‌نام در چهارسوق سیزدهم اعلام شد. این رویداد با هدف ‏شبکه‌سازی، انتقال تجربیات نوآورانه بومی، تقویت انگیزه‌های تحولی و امید به آینده، ۲۷ تا ۲۹ بهمن ماه سال ۱۴۰۰ به صورت مجازی برگزار خواهد شد. ‏

سیزدهمین رویداد نوآوری‌های آموزشی چهارسوق

به گزارش ایکنا، رویداد «نوآوری‌های آموزشی چهارسوق» در سال ۱۳۹۲ متولد شد تا موج امیدواری بیشتری به درون دنیای تعلیم و تربیت وارد ‏شود. چهارسوق اجتماعی برای تجلی حرکت‌های امیدبخش، نوآورانه آموزشی، تربیتی ‏است و محلی برای ‏اشتراک‌گذاری ایده‌ها و تجارب فعالان زیست‌بوم تعلیم و تربیت کشور است. ‏ این رویداد هر ساله توسط مؤسسه مطالعات راهبردی تعلیم و ‏تربیت برهان و با مشارکت گسترده افراد، سازمان‌ها و نهاد‌های فعال حوزه آموزش برگزار می‌شود.

محور‌های سیزدهمین چهارسوق در سه بخش سخنرانان، شبکه‌سازی و نشست‌های تخصصی تقسیم‌بندی شده است. در بخش سخنرانان، چهارسوق سیزدهم با در نظر گرفتن جنبه‌های مختلف تعلیم و تربیت، با ارائه ۱۲ سخنرانی در موضوعات متفاوت برنامه‌ریزی گردیده است. در بخش داخل کشور اساتیدی همچون عبدالله فیض‌الله‌زاده، رسول محمد‌زاده، علیرضا اعرافی، ثریا مطهر‌نیا، سیده‌بشری صهری، مجتبی دارینی، سید‌جواد بهشتی، سید‌علی محمود‌ی و صابر میرزایی سخنرانی خواهند کرد. در بخش بین‌الملل نیز اساتیدی همچون سیدرضا عباس از کشور پاکستان، ساره قصیر از کشور لبنان و محمدجواد زارعان از کشور بوسنی و هرزگوین به طرح تجارب، مسائل و چالش‌های خود می‌پردازند.

سخنرانی‌های کوتاه و امیدبخش نقش‌آفرینان حوزه تعلیم و تربیت به همراه پرسش و پاسخ از آن‌ها همواره مورد توجه مخاطبان چهارسوق قرار گرفته است.

در بخش شبکه‌سازی با در‌نظر گرفتن امکانات مختلف شامل جلسات استانی، سامانه جویا و پیام‌رسان هدهد فعالیت‌های متنوعی برای ایجاد ارتباط و شبکه‌سازی میان شرکت‌کنندگان در موضوعات مختلف در نظر گرفته شده است.

در بخش نشست‌های تخصصی، نشست‌هایی حول موضوعات مهم و چالش‌برانگیز حوزه تعلیم و تربیت برای مخاطبان ارائه می‌گردد. تعلیم و تربیت دختران، نظام جذب و تربیت معلم و حکمرانی نظام آموزش و پرورش از موضوعات بخش نشست‌های سیزدهمین رویداد چهار سوق لحاظ شده است.

شرکت در رویداد چهارسوق برای عموم افراد آزاد است. ‏ ‎مخاطبان هدف چهارسوق فعالان تحول‌خواه تعلیم و تربیت از جمله معلمان، مربیان، مدیران و کادر مدارس، طلاب و دانشجویان علاقه‌مند، پژوهشگران، اساتید حوزه و دانشگاه، فعالان فرهنگی، مؤسسات، مدیران و کارشناسان نهاد‌های تعلیم و تربیتی و اهالی رسانه و نیز دانش‌آموزان و والدین دغدغه‌مند است.

سیزدهمین رویداد «نوآوری‌های آموزشی چهارسوق» شاهد ‏حضور گسترده فعالان، نوآوران، علاقه‌مندان و تحول‌خواهان حوزه آموزش از تمامی استان‌ها و نیز کشور‌های دیگر خواهد بود.

این رویداد در ۳ روز چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه، ۲۷، ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه سال ۱۴۰۰ به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد و آخرین مهلت ثبت‌نام آن تا 25 بهمن‌ماه خواهد بود. برای مشاهده جزئیات می‌توانید به سایت چهارسوق مراجعه نمایید.

همچنین می‌توانید برای ثبت نام در سیزدهمین رویداد چهارسوق از طریق لینک https://b2n.ir/Nch13 کلیک اقدام کنید.

سیزدهمین رویداد نوآوری‌های آموزشی چهارسوق

انتهای پیام
captcha