اعزام ۴۳۹ روحانی به مساجد مختلف اردبیل
کد خبر: 4036794
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸

اعزام ۴۳۹ روحانی به مساجد مختلف اردبیل

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل، از اعزام ۴۳۹ روحانی در ایام اعتکاف و مناسبات ماه رجب به مساجد استان اردبیل خبر داد.

انور قاسمی تبلیغات اسلامی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین انور قاسمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل، ۲۷ بهمن‌ماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: در راستای توسعه تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی در ایام و مناسبت‌های ملی و مذهبی، تعداد ۴۳۹ روحانی برای سخنرانی در مراسم اعتکاف، میلاد امام علی(ع) و وفات حضرت زینب(س) به مساجد استان اردبیل اعزام می‌شوند.

وی گفت: روحانیون اعزامی از جمله روحانیون طرح هجرت، مستقر، امامان محله و نیز بانوان مبلغه و حوزوی در قالب ۱۳۱۷ نفر روز تبلیغ دینی با حضور در مساجد محل اعتکاف، به اقامه نمازهای جماعات در سه نوبت و سخنرانی در خصوص موضوعات مختلف اعم از اهمیت اعتکاف، سیره امام علی(ع)، تبیین شخصیت حضرت زینب(س) و مسائل دینی و فرهنگی و پاسخ‌گویی به احکام و سوالات دینی معتکفین در ۱۵ مسجد محل اعتکاف و ۴۸۵ مسجد برگزاری جلسات دینی و مناسبات ماه رجب می‌پردازند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اردبیل، افزود: تبیین و روشنگری در بین مردم علی‌الخصوص در بین نسل جوان از اولویت‌های تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی است که روحانیون در جلسات سخنرانی با ارائه مطالب فرهنگی، دینی و اجتماعی به آگاهی‌بخشی و روشنگری در بین مردم می‌پردازند.

به گفته قاسمی، این طرح اعزام از ۲۴ تا ۲۷ بهمن ماه ۱۴۰۰ در مساجد محل اعتکاف استان اردبیل و نیز مراسم گرامیداشت ایام ماه رجب انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha