توزیع ۱۵۰۰ پرچم شهادت حضرت علی(ع) در مساجد اردبیل
کد خبر: 4051592
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

توزیع ۱۵۰۰ پرچم شهادت حضرت علی(ع) در مساجد اردبیل

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل گفت: بیش از یک هزار و 500 پرچم شهادت حضرت علی(ع) و شب قدر در بین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این استان برای تزئین معابر و مساجد توزیع شد.

توزیع ۱۵۰۰ پرچم شهادت حضرت علی(ع) در مساجد اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، یکم اردیبهشت‌ماه، در مراسم توزیع پرچم شهادت امام علی(ع) در اردبیل، اظهار کرد: بیش از یک هزار و 500 پرچم شهادت حضرت علی(ع) و شب قدر در بین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل برای تزئین معابر و مساجد توزیع شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل  با بیان اینکه این پرچم‌ها در معابر شهری و مساجد محلات برای اعلام عزای علوی نصب خواهد شد، افزود: مشارکت در برنامه‌های جزءخوانی مصلی اردبیل و حضور فعالان کانون‌های مساجد شهرستان اردبیل در این برنامه از دیگر فعالیت‌های اعضای کانون‌های مساجد در ماه مبارک رمضان است.

وی اعلام کرد: توزیع بسته‌های معیشتی همزمان با ایام شهادت حضرت علی(ع) در مناطق روستایی و شهری و اجرای برنامه‌های عزاداری شهادت حضرت علی(ع) و تبیین سیره و سبک زندگی آن حضرت و اجرای برنامه‌های قرآنی در این ایام ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha