برنامه سومین روز مسابقات بین‌المللی قرآن اعلام شد
کد خبر: 4040101
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷

برنامه سومین روز مسابقات بین‌المللی قرآن اعلام شد

سومین روز از سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از ساعت 19 امروز دوازدهم اسفندماه آغاز می‌شود. در این روز فایل صوتی شرکت کنندگان سه بخش سازمان اوقاف، دانش آموزان و روشندلان برای گروه داوری پخش می‌شود.

برنامه سومین روز مسابقات بین‌المللی قرآن

به گزارش ایکنا، سومین روز از مرحله نهایی مسابقات بین‌المللی قرآن از ساعت 19 پنجشنبه 13 اسفندماه در تالار اندیشه حوزه هنری و با تلاوت وحید خزایی، قاری ممتاز کشورمان به عنوان قاری افتخاری این روز آغاز می‌شود و تا ساعت 22:30 در دو بازه زمانی ادامه خواهد یافت.

در این روز فایل تصویری 12 شرکت کننده در بخش‌های شرکت کنندگان سازمان اوقاف، شرکت کنندگان دانش آموز و روشندلان برای گروه داوری پخش می‌شود. همچنین برنامه نماینده کشورمان در رشته ترتیل نیز اجرا خواهد داشت. اجرای وی بر اساس برنامه اعلام شده حدود ساعت 20 خواهد بود.

نوبت پخش اجرای شرکت کنندگان به شرح زیر است:

یوسف الاسدی از کشور سوئد – قرائت دانش آموزان
محمد رفعه البنا از اندونزدی – حفظ کل اوقاف
ابوبکر تشمالا از کنگو – حفظ کل دانش آموزان
سیدحجت ترحمی از ایران – ترتیل اوقاف
عبدالله دوکاجی از نیجریه – حفظ دانش آموزان
محمد عارف مولا از بنگلادش – حفظ کل روشندلان
اویس احمدیان از افغانستان – قرائت اوقاف
مصطفی زاهد از مراکش – ترتیل اوقاف
حسن جبرئیل عمر از نیجر – حفظ کل اوقاف
حسین ابراهیم محمد از مصر – ترتیل اوقاف
یاس فضل جاسم از عراق – قرائت اوقاف
حسان محمود بکور از سوریه- حفظ کل اوقاف

بر اساس این گزارش اجرای گروه همخوانی و مدیحه سرایی مصباح الهدی آبادان، بخش دیگری از برنامه های روز سوم مسابقات خواهد بود. همچنین قرار است یک گفت‌وگوی تلویزیونی نیز پخش شود که نام مهمان این گفت‌وگو اعلام نشده است.

سی و هشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن ایران از روز نهم اسفندماه با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز و در ادامه از دهم همین ماه شاهد شروع بخش رقابتی این مسابقات بودیم. این مسابقات با برگزاری مراسم اختتامیه در روز چهاردهم اسفندماه به کار خود پایان می‌دهد.

در مرحله نهایی مسابقات بین‌المللی قرآن ایران 62 شرکت کننده از 29 کشور جهان حضور دارند. در مرحله مقدماتی این مسابقات که طی ماه‌های گذشته به صورت غیرحضوری برگزار شده است نیز 190 شرکت کننده از 69 کشور دنیا حضور داشته‌اند.

انتهای پیام
captcha