تسهیلات فروشگاه‌های امارات برای خریداران در آستانه ماه مبارک رمضان
کد خبر: 4043966
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹

تسهیلات فروشگاه‌های امارات برای خریداران در آستانه ماه مبارک رمضان

فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ در دبی و شارجه به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، تخفیف‌های زیادی را برای مشتریان خود در نظر گرفته‌اند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از نشنال نیوز، شرکت‌های تعاونی، مواد غذایی در دبی و شارجه در آستانه ماه رمضان قیمت محصولات خود را کاهش دادند. ده‌ها فروشگاه خرده‌فروشی مواد غذایی اصلی ماه مبارک را با تخفیف‌های زیاد عرضه می‌کنند.

شرکت تعاونی شارجه 30 میلیون درهم برای حمایت از تخفیف هزاران کالای مصرفی اختصاص داده است. این فروشگاه‌های زنجیره‌ای با کاهش قیمت‌های ده‌ها هزار ماده غذایی تا 90 درصد، از خریداران در ماه رمضان حمایت می‌کنند.

اتحادیه تعاونی شارجه قیمت نزدیک به 50 هزار قلم ضروری خانگی را در ده‌‌ها شعبه خود در دبی و شارجه کاهش می‌دهد. این ابتکار از امروز جمعه آغاز می‌شود و در تمام ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

تخفیف‌ها در این کمپین که با عنوان رمضانک ویانا (رمضان تو با ما) راه‌اندازی شده بین 25 تا 90 درصد خواهد بود.

ماجد سالم الجنید، مدیر اجرایی تعاونی شارجه Co-op، گفت که هدف این برنامه کاهش بار شهروندان و ساکنان است. شرکت Co-op سی میلیون درهم برای تخفیف از بیش از 20 هزار کالای مصرفی در 47 شعبه در طول ماه مبارک با تخفیف تا 90 درصد برای برخی از محصولات اختصاص داده است.

چهار نوع سبد رمضانی حاوی کالاهایی مانند برنج، شکر، آرد، روغن و آب میوه با قیمت‌های بین 49 تا 399 درهم در تمامی شعب تعاونی شارجه و به صورت آنلاین موجود است.

یکی از ساکنان فلسطینی شارجه گفت که برنامه جدید به موقع است، زیرا خانواد‌ه‌ها در حال آماده شدن برای ذخیره اجناس برای مراسم ماه رمضان هستند.

شیرین احمد 36 ساله که در الطوان در شارجه زندگی می‌کند، گفت: ما دوستان و افراد خانواده را برای افطار دعوت می‌‌کنیم و هر روز غذاهای متفاوتی می‌پزم.

وی افزود: هزینه ماهانه ما در ماه رمضان دو برابر می‌شود و از زمانی که من شغلم را از دست دادم، حقوق شوهرم به سختی کافی است، بنابراین تخفیف‌ها در زمان بسیار خوبی عرضه می‌شوند.

طلا یوسف، که در شارجه زندگی می‌کند، گفت که خانواده‌اش همیشه سعی می‌کنند جایگزین‌های ارزان‌تری برای تامین تمام نیازهای خود پیدا کنند. او گفت: پیشنهادات تعاونی‌ها به ما کمک می‌کند از ماه مبارک لذت ببریم، زیرا نیازی نیست از برخی مواد غذایی مورد علاقه خود در ماه رمضان چشم‌پوشی کنیم

در دبی حدود 30 هزار محصول تا 75 درصد کاهش قیمت خواهند داشت. خالد حمید الفلاسی، مدیر اجرایی اتحادیه تعاونی دبی گفت:این تعاونی 185 میلیون درهم برای کمپین ماه رمضان اختصاص داد تا قیمت 30 هزار کالای خوراکی و مصرفی را کاهش دهد.

قیمت‌هایی که تا 75 درصد کاهش می‌یابد در تمام شعب و مراکز متعلق به Co-op در سراسر دبی در دسترس خواهد بود. هر دو انجمن تعاونی می گویند که دارای ذخایر کافی برای اطمینان از برآورده شدن نیازهای مصرف کنندگان در طول ماه مبارک هستند.

انتهای پیام
captcha