پیگیری موقوفات سلامت، جهاد برای احیای منفعت عمومی است
کد خبر: 4044173
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵

پیگیری موقوفات سلامت، جهاد برای احیای منفعت عمومی است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به اهمیت موقوفات درمانی استان فارس، پیگیری موقوفات سلامت را جهاد برای احیای منفعت عمومی و سلامت مردم برشمرد.

نشست کارگروه مشترک دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اوقاف فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سیدوحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، امروز، 28 اسفندماه در پنجمین نشست کارگروه مشترک دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس، پیگیری موقوفات سلامت را جهاد برای احیای منفعت عمومی و سلامت مردم برشمرد و گفت: تلاش برای راه‌اندازی و توسعه منابع و تجهیزات درمانی بیمارستان‌ها به‌ویژه بیمارستان نمازی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسؤلان دانشگاه است.

وی با تقدیر از تلاش و حمایت خیران عرصه سلامت، موقوفات خیران در سطح استان فارس را موجب افتخار و توسعه خدمت‌رسانی به مردم به ویژه نیازمندان دانست.

حسینی با اعلام حمایت از موقوفات خیران در مجموعه سلامت، بر برگزاری منظم این نشست‌ها تأکید کرد و افزود: مسؤلان دانشگاه همواره پیگیر حفظ، نگهداری، ارتقا و توسعه موقوفات سلامت استان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: هدف از برگزاری این نشست، پیگیری اقدامات مشترک انجام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس بود.

حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس هم در این نشست گفت: احیای موقوفه‌های استان در راستای افزایش خدمت‌رسانی به مردم در اولویت دستور کار این سازمان است.

وی با بیان اینکه مطالبات مشترک دانشگاه علوم پزشکی شیراز و اداره‌کل اوقاف استان در حال پیگیری است، ابراز امیدواری کرد تا با ظرفیت‌های موجود در موقوفه‌های سلامت استان، ارائه خدمات سلامت در مراکز درمانی ارتقا یابد.

انتهای پیام
captcha