خیران شیراز به تست سلامت کودکان کار ورود می‌کنند
کد خبر: 4048679
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰

خیران شیراز به تست سلامت کودکان کار ورود می‌کنند

مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز یکی از برنامه‌های این مجمع در سال جاری را انجام آزمایش‌های پزشکی لازم برای 50 نفر کودک کار در این کلان‌شهر اعلام کرد.

نشست هیئت مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز به گزارش ایکنا از فارس، عبدالعلی دستغیب، مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز امروز، 22 فروردین در نشست هیئت مدیره این مجمع، برگزاری سه مرحله طرح پیوند کتاب و توزیع حدود ۴ هزار جلد کتاب بین شهروندان، برگزاری سه مرحله طرح راننده قانون‌مدار، جمع‌آوری و توزیع ۵۸ هزار و ۴۴۵ اقدام اهدایی شهروندان به نیازمندان، گشایش خانه سلامت، امید و زندگی، همکاری همیاران داوطلب در سراهای یار مهربانی و سرای فرهنگ مهربانی و همیاران مهربان ترافیک به مدت ۱۰ هزار و ۹۰۵ ساعت را از جمله فعالیت‌های شاخص این مجمع در سال گذشته برشمرد.

وی همچنین اجرای طرح «هر روز یک از روی زمین بر می‌داریم»، «یار مهربان در سفر»، ادامه و گسترش فعالیت‌های همیاران مهربان ترافیک، سراهای فرهنگ مهربانی و طرح «پیوند با کتاب»، ادامه تجلیل از رانندگان قانون‌مدار، انجام آزمایش‌های پزشکی لازم برای ۵۰ نفر کودک کار، گشایش خانه «سلامت، امید و زندگی» شماره ۲ در محله دهپیاله، بهره‌برداری از کلانتری شریف‌آباد، ساخت ورزشگاه بانوان در خیابان عزیززاده، ساخت خانه «سلامت، امید و زندگی» شماره 3 در بلوار عزیززاده و انعقاد تفاهم‌نامه در زمینه احداث مرکز خوداشتغالی در میانرود را از برنامه‌های برجسته مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز در سال ۱۴۰۱ اعلام کرد.

آرش فرج‌زاده، قائم مقام شهردار شیراز نیز در این جلسه تأکید کرد: نگاه مردم نسبت به اقدامات و فعالیت‌های خیرین متفاوت‌تر از اقدامات شهرداری و یا دیگر دستگاه‌هاست. نگاه شهروندان به خیرین و نیکوکاران همواره ویژه است و لذا اقدامات آنها را از نزدیک رصد می‌کنند و پاس می‌دارند.

عبدالمحمد طاهری، نایب رئیس مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز شیراز هم در این نشست بیان کرد: مقوله فرهنگی با تظاهرات فرهنگی نهادینه می‌شود. اگر قرار است فرهنگ به شکل واقعی تحقق و تعمق یابد باید از طریق تظاهرات فرهنگی نهادینه شود.

انتهای پیام
captcha