مادر یک هفته پس از پایان انتظار ۳۴ ساله به فرزند شهیدش پیوست
کد خبر: 4061413
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱

مادر یک هفته پس از پایان انتظار ۳۴ ساله به فرزند شهیدش پیوست

مادر شهید «محمد علیپور اصطهباناتی» که به تازگی تفحص و شناسایی شده و طی روزهای اخیر در شیراز به خاک سپرده شد به فرزند شهیدش پیوست.

دیدار مادر شهید محمد علیپور اصطهباناتی با فرزندشبه گزارش ایکنا از فارس، همین هفته گذشته بود که اخبار شناسایی و تشییع و خاکسپاری «شهید محمد علیپور اصطهباناتی»، یکی از شهدای دوران دفاع مقدس استان فارس به صورت گسترده در رسانه‌ها منتشر شد.

عکس‌های متعددی از مراسم ورود پیکر، تشییع و خاکسپاری این شهید بزرگوار که بعد از گذشت 34 سال به وطن بازگشته بود، منتشر شد اما برخی از عکس‌های آن دل را تکان می‌داد و آن صحنه رویارویی مادر شهید با فرزندش بود.

مادر آنقدر ناتوان بود که حتی توان نشستن نداشت و او را با آمبولانس به مراسم تشییع پیکر فرزندش آوردند و او درازکشیده تابوت فرزند شهیدش را در آغوش کشید. صحنه‌ای که قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد.

اما امروز، 11 خرداد خبر غم‌انگیز دیگری به گوش رسید که این مادر بزرگوار شهید که 34 سال فراق و چشم‌انتظاری فرزندش را تحمل کرده است، بالاخره به آرزوی دیرینه خود رسید و به فرزند شهیدش پیوست.

شهید محمد علیپور اصطهباناتی، در بیست و سوم خرداد 1367 در تک دشمن و در منطقه عمومی شلمچه به شهادت رسید و پس از 34 سال پیکر مطهرش از طریق آزمایش دی ان ای و نمونه‌گیری از مادر و بستگانش شناسایی شد. مراسم تشییع پیکر و خاکسپاری این شهید بزرگوار در روز پنج‌شنبه، 9 خردادماه و در آستانه سالروز شهادت امام صادق(ع) در شیراز برگزار شد.

انتهای پیام
captcha