همت خیران شیرازی در برپایی جشن ازدواج 25 زوج جوان
کد خبر: 4071578
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴

همت خیران شیرازی در برپایی جشن ازدواج 25 زوج جوان

همزمان با عید سعید غدیر، جشن ولایت همراه با برپایی جشن ازدواج 25 زوج جوان و اهدای جهیزیه به آنان در شیراز برگزار خواهد شد.

جشن ولایت، جشن ازدواج، اهدای جهیزیه، شیراز به گزارش ایکنا از فارس، هادی خباز، مدیر مؤسسه خیریه محبان قمر بنی هاشم(ع) شیراز امروز، 26 تیرماه در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با عید سعید غدیر، جشن ولایت همراه با برپایی جشن ازدواج 25 زوج جوان و اهدای جهیزیه به آنان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این جهیزیه‌ها به مهرجویان مؤسسه اهدا خواهد شد، افزود: این مراسم به صورت مشترک توسط خیریه محبان قمر بنی هاشم(ع) فارس، لشکر عملیاتی ۱۹فجر استان فارس، ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله(ع) شیراز برگزار خواهد شد.

خباز با اشاره به زمان و مکان برگزاری جشن مذکور نیز گفت: این مراسم روز دوشنبه، ۲۷تیرماه ساعت ۹صبح در تالار حافظ شیراز برگزار می‌شود.

مدیر عامل موسسه خیریه محبان قمر بنی هاشم(ع) فارس در خصوص اهداف چنین برنامه‌هایی گفت: با توجه به اهمیت تشکیل خانواده و تاکید بسیار رهبر معظم انقلاب اسلامی در این خصوص، از همه توان خود در این راستا بهره گرفته و با همکاری سایر نهادها این جشن برگزار خواهد شد

وی همچنین گفت: اهدای ۲۵ سری جهیزیه به این زوج‌ها در ابتدای زندگی مشترک را در دستور کار قرار دادیم چراکه معتقدیم امروز حفظ کانون خانواده از مهم‌ترین مسائل است.

انتهای پیام
captcha