سپاه فجر در حوزه محرومیت‌زدایی مقام برتر کشور را کسب کرد
کد خبر: 4073210
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

سپاه فجر در حوزه محرومیت‌زدایی مقام برتر کشور را کسب کرد

فرمانده سپاه فجر فارس از کسب رتبه نخست کشور این سپاه در دوازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه محرومیت‌زدایی خبر داد.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 3 مردادماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سپاه فجر در دوازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه مقام برتر را در حوزه محرومیت‌زدایی به دست آورد، گفت: عملکرد درخشان سپاه و بسیج استان فارس در حوزه محرومیت‌زدایی مرهون تلاش خستگی‌ناپذیر بسیج سازندگی، اعضای گروه‌های جهادی بسیج و فعالان عرصه محرومیت‌زدایی است.

وی با تجلیل از نقش‌آفرینی فعال جهادگران بسیجی و فعالان عرصه محرومیت‌زدایی، گفت: موفقیت فارس در عرصه‌های مختلف و به خصوص در حوزه خدمت‌رسانی به اقشار محروم و نیازمند جامعه یک الگو و شاخص برای کشور است.

بوعلی تصریح کرد: کسب مقام برتر در حوزه محرومیت‌زدایی در سطح کشور را به تمام بسیجیان جهادگر و فعالان عرصه محرومیت‌زدایی فارس تبریک می‌گویم و برای ایشان آرزوی سربلندی روزافزون و موفقیت دارم.

وی با بیان اینکه درخشش سپاه و بسیج فارس محدود به حوزه محرومیت‌زدایی نمی‌شود، گفت: طرح‌هایی نظیر طرح نذر رهایی، طرح توکاد (تامین وسایل کمک آموزش برای دانش‌آموزان نیازمند)، برگزاری باشکوه نهضت کمک مومنانه و حضور در کنار کادر بهداشت و درمان در قالب طرح شهید سلیمانی نمونه‌های درخشان دیگری از افتخارآفرینی سپاه و بسیج فارس است.

فرمانده سپاه فجر فارس در پایان گفت: گروه‌های جهادی بسیج فارس برای حضور فعال در فرآیند واکسیناسیون و کمک به کادر بهداشت و درمان فارس آمادگی کامل دارند.

انتهای پیام
captcha