پیام تسلیت دارالقرآن بسیج در پی شهادت حافظ قرآن احمدرضا عرفانی‌نیا
کد خبر: 4091863
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲

پیام تسلیت دارالقرآن بسیج در پی شهادت حافظ قرآن احمدرضا عرفانی‌نیا

دارالقرآن بسیج در پی شهادت بسیجی شهید احمدرضا عرفانی‌نیا که بامداد 22 مهرماه در استان فارس پس از درگیری با اغتشاشگران به فیض شهادت نائل شده بود، پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام تسلیت دارالقرآن بسیج در پی شهادت حافظ قرآن

به گزارش ایکنا، دارالقرآن سازمان بسیج مستضعفین در پی شهادت طلبه بسیجی و حافظ قرآن کریم شهید احمدرضا عرفانی‌نیا، پیام تسلیتی صادر کرد که به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ»

خبر شهادت طلبه بسیجی حافظ قرآن کریم «احمدرضا عرفانی‌نیا» موجب تأسف شد.
این بسیجی حافظ قرآن کریم که سال‌ها در عرصه تربیت حفاظ قرآن تلاش بی‌وقفه داشت، پاداش زحمات مخلصانه خود را دریافت کرد و به فیض شهادت در راه خدا نائل آمد.

از خدای متعال برای بازماندگان و خانواده محترم این بسیجی پرافتخار و سرگرد پاسدار نورالدین جنگجو صبر مسئلت داریم و به جامعه قرآنی کشور خصوصاً مردم ولایتمدار و قرآنی استان فارس تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

یادآور می‌شود، اغتشاشگران در شهر بیرم لارستان استان فارس با شلیک گلوله مستقیم دو نفر از مدافعان امنیت، بسیجی طلبه احمدرضا(هادی) عرفانی‌نیا و سرگرد پاسدار نورالدین جنگجو را به شهادت رساندند.

شهید مدافع امنیت

این اتفاق حوالی ساعت ۴:۵۰ سحرگاه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ رخ داد و طی آن دو اغتشاشگر راکب و ترک‌نشین ناشناس یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک در حین شعارنویسی در خیابان امام سجاد(ع) شهر بیرم لارستان از سوی مأموران مدافع امنیت تعقیب می‌شوند که با شلیک گلوله سلاح گرم طلبه بسیجی را از ناحیه سینه، و سرگرد جنگجو را از ناحیه سر مورد اصابت قرار دادند که هر دو نفر به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

شهید مدافع امنیت بسیجی طلبه احمدرضا عرفانی‌نیا متولد سال ۱۳۷۶، طلبه حوزه علمیه قم و حافظ کل قرآن کریم بود.

انتهای پیام
captcha