دانش‌آموزان نخبه قرآنی یزدی تجلیل شدند
کد خبر: 4093687
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۷

دانش‌آموزان نخبه قرآنی یزدی تجلیل شدند

در مراسمی با حضور استاندار یزد از 19 نفر از دانش‌آموزانی که توانسته‌اند در مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور حائز رتبه‌های برتر شوند، تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از دانش‌آموزان نخبه قرآنی یزدبه گزارش ایکنا از یزد، در مراسمی با حضور مهران فاطمی استاندار یزد، مهدی تقوایی مشاور عالی استانداری، محمدکاظم رحیمی‌نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان، علی اکبر کاظمی پیشکسوت قرآنی استان و  سعید غفاریان رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان از 19 نفر از دانش‌آموزانی که توانسته‌اند در مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور حائز رتبه‌های برتر شوند، تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم که شامگاه شنبه، 30 مهرماه در محل استانداری یزد برگزار شد، قرائت قرآن، اجرای تواشیح، کنفرانس تفسیر، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه، اجرای ترتیل قرآن کریم، دلنوشته‌ای با خدا، سخنرانی استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

در پایان این مراسم از 19 نفر از دانش آموزانی که توانستند در مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور حائز رتبه‌های برتر شوند، تجلیل به عمل آمد که اسامی این دانش‌آموزان بدین ترتیب است: رضیه کرمی، محمد صادق برزگر، سید محمد میرحسینی، سید محمدحسام الدین امامی، حسن رنجبر، علی حکیمی، محمد حسن پور، محمد فیاض، محمد دهقانی، مطهره پورمداح، نگار مشک آبادیان، هانیه زارع، محمد امین آقایی، محمد امین رحمانی، محمد سبحان مقصودیان، محمدحسین خوش قلب، میلاد کریمی، ابوالفضل عبدالله پور، حسین ملک صبا.

همچنین در این مراسم از شمس، بانوی فرهنگی که توانسته رتبه دوم حفظ کشور را به دست آورد، امیرحسین عطارزاده، علی اکبر کاظمی، نخعی و پورطالبی 4 نفر از مربیان این دانش‌آموزان نیز تجلیل شد.

خبرنگار: اعظم السادات میرجلیلی

انتهای پیام
captcha