13 آبان؛ فرصت نمایش همبستگی ملت ایران
کد خبر: 4095990
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶

13 آبان؛ فرصت نمایش همبستگی ملت ایران

فرماندار سپیدان، 13 آبان را نماد مبارزه با استعمار و استکبار دانست و افزود: این روز فرصتی برای نمایش همبستگی و اتحاد ملت قهرمان ایران فراهم کرده است تا با حضور پرشور و باشکوه، همدلی و همزبانی ملت بزرگ ایران اسلامی را به تمام جهانیان نشان دهیم.

محمد رضایی، فرماندار سپیدانبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی فرمانداری سپیدان، در آستانه فرارسیدن روز دانش‌آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز ۱۳آبان به ریاست محمد رضایی، فرماندار سپیدان و با حضور فداکار فرمانده نیروی انتظامی، جانشین فرمانده سپاه سپیدان و سایر دستگاه‌های عضو این شورا در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

محمد رضایی، فرماندار سپیدان در این جلسه با بیان اینکه همه ما مکلف به زنده نگه داشتن آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی هستیم، گفت: در شرایطی که دشمنان نظام تلاش دارند تا با القای نا امیدی، مقاومت مردم را در هم شکنند، حضور در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان، این توطئه را نیز همچون گذشته خنثی می‌کند.

وی افزود: ۱۳ آبان نماد مبارزه با استعمار و استکبار است و فرصتی برای نمایش همبستگی و اتحاد ملت قهرمان ایران فراهم کرده است تا با حضور پرشور و باشکوه، همدلی و همزبانی ملت بزرگ ایران اسلامی را به تمام جهانیان نشان دهیم.

رضایی در ادامه با تاکید بر حضور همه جانبه و پرشور دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان اظهار کرد: نقش و حضورهمه اقشار به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان در این مراسم باید پرنگ باشد و برنامه‌ها به گونه‌ای تنظیم شود که مدیریت و اجرای تمامی برنامه‌ها در این روز به عهده خود دانش‌آموزان و دانشجویان باشد.

انتهای پیام
captcha