مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان فردا در سراسر کشور برگزار می‌شود
کد خبر: 4096131
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹

مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان فردا در سراسر کشور برگزار می‌شود

مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان؛ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی فردا در تهران و بیش از ۹۰۰ شهر و بخش کشور برگزار می‌شود.

مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان فردا برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار ایکنا، مراسم گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان، فردا از ساعت 9:30 تا 11 با شعار «۱۳ آبان، حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی‌» در تهران و بیش از ۹۰۰ شهر و بخش کشور برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئيسی، رئيس‌جمهور سخنران اصلی این مراسم در تهران است.

طبق اعلام رئيس ستاد مرکزی بزرگداشت ۱‍۳ آبان، سه هزار و 500 خبرنگار، تصویربردار و فیلمبردار داخلی و خارجی این مراسم را پوشش خواهند داد.

اعزام سخنرانان ملی در مراکز استان‌ها، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با موضوع ۱۳ آبان در سطح دانشگاه‌ها، برگزاری همایش بین‌المللی «قرن ۲۱؛ جهان عاری از سلطه آمریکا» توسط مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان، برگزاری ۲۰۰ نشست دانشجویی در موضوع استکبارستیزی، برگزاری ۵۰۰ نشست تبیینی در سطح دانشگاه‌ها توسط بسیج دانشجویی، برگزاری جشنواره هنری «روایت تسخیر»، برپایی پویش «روایت استقلال» در فضای مجازی، تولید محتوای چندرسانه‌ای «چرا مرگ بر آمریکا» از ۶ تا ۱۲ آبان در مدارس کشور، برگزاری ویژه‌برنامه‌ها در مراسم نماز جمعه ۶ و ۱۳ آبان، برگزاری نشست‌های بصیرتی در حوزه‌های علمیه، راه‌اندازی پویش‌های «دانش‌آموز فهمیده» از ۷ تا ۱۳ آبان در مدارس کشور و جشنواره سرود همخوانی «ای ایران» در ۱۵۰۰ مدرسه کشور، از جمله برنامه‌هایی است که برای گرامیداشت یوم الله 13 آبان تدارک دیده شده است.

روز چهارشنبه، ۱۱ آبان، نیز جمعی از دانش‌آموزان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند و در همین روز نیز زنگ استکبارستیزی در همه مدارس نواخته شد.

 

انتهای پیام
captcha