هدف نهایی تلاش‌های فرهنگی رسیدن به آموزه‌های قرآن است
کد خبر: 4099795
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴

هدف نهایی تلاش‌های فرهنگی رسیدن به آموزه‌های قرآن است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اهمیت توجه به نشر آموزه‌های قرآن گفت: هدف نهایی همه تلاش‌های فرهنگی در سطح ایران اسلامی برای رسیدن به آموزه‌های قرآنی و رسیدن به مقام انسان بر اساس تعریف قرآن است.

محمدحسین انباردار، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، همزمان با فرا رسیدن هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها، مراسم تجلیل از ۴۵ نفر از فعالان و رابطان قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز امروز، 24 آبان‌ماه با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه برگزار شد.

محمدحسین انباردار، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در این مراسم نشر کلام‌الله مجید و تلاش برای انتشار آموزه‌های این کتاب مقدس را از ارزشمندترین فعالیت‌های فرهنگی برشمرد.

وی با بیان اینکه هدف نهایی همه تلاش‌های فرهنگی در سطح ایران اسلامی برای رسیدن به آموزه‌های قرآنی و رسیدن به مقام انسان بر اساس تعریف قرآن است، به ظرفیت‌های بی‌انتهای کلام‌الله مجید اشاره کرد و افزود: قرآن، مهم‌ترین نقطه اشتراک همه مسلمانان جهان، فارغ از هر اعتقاد و مذهب است و تکیه بر همین کتاب مشترک می‌تواند باعث اتحاد و همگرایی مسلمانان عالم شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با تقدیر از تلاش‌های دست‌اندرکاران قرآنی دانشگاه و رابطان قرآن عترت مراکز و واحدهای زیرمجموعه، کسب رتبه برتر دانشگاه علوم پزشکی شیراز در هفت دوره پیاپی در معتبرترین رویداد قرآنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را یک افتخار بزرگ عنوان کرد و گفت: این مقام‌آوری نشان از نفوذ روح قرآن و نهادینه شدن آموزه‌های ناب آن در این دانشگاه است.

این عضو هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: قدردانی از رابطان فعال قرآنی، امری کوچک در برابر تلاش‌های بزرگ آنان در زمینه فعالیت‌های قرآنی است و اجر و ثواب واقعی را از خداوند صاحب قرآن دریافت می‌کنند.

انباردار همچنین از برنامه‌ریزی‌های منسجم و کارشناسی شده با حضور چهره‌های صاحب نظر در فعالیت‌های قرآنی برای توسعه هر چه بیشتر این فعالیت‌ها در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز خبر داد.

انتهای پیام
captcha