برپایی محافل انس با قرآن به یاد شهدای حرم شاهچراغ(ع)
کد خبر: 4105028
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵

برپایی محافل انس با قرآن به یاد شهدای حرم شاهچراغ(ع)

به مناسبت گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای حرم شاهچراغ(ع) محفل انس با قرآن یکی با تلاوت «محمدرضا پورزرگری» و دیگری ویژه بانوان در این حرم مطهر برگزار می‌شود.

محفل انس با قرآن، شهدای حرم شاهچراغ(ع)به گزارش ایکنا از فارس، به مناسبت فرا رسیدن چهلمین روز شهادت شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) محفل انس با قرآن در این حرم مطهر برگزار خواهد شد.

در این محفل نورانی «محمدرضا پورزرگری»، قاری بین‌المللی کشورمان به تلاوت آیات وحی خواهد پرداخت که ورود عموم مردم و زائران و مجاوران سومین حرم اهل بیت(ع) در آن آزاد است.

زمان برپایی این محفل نورانی پنج‌شنبه، 17 آذرماه ساعت 16:15 و مکان آن شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به عنوان بزرگترین شبستان شیعی جنوب کشور اعلام شده است.

همچنین یک محفل انس با قرآن ویژه بانوان نیز به مناسبت ایام فاطمیه و چهلم شهدای حرم شاهچراغ(ع) در همین روز و در ساعت 10 صبح در رواق دارالذکر حرم مطهر برگزار خواهد شد.

در این مراسم قاری نوجوان، شادمانی تلاوت آیات وحی انجام خواهد داد و ترتیل‌خوانی نیز با تلاوت دادپور، حافظ کل قرآن کریم  انجام می‌شود. همچنین تلاوت حدیث کساء و مرثیه‌سرایی توسط محسن‌پور از دیگر برنامه‌های این محفل نورانی است.

انتهای پیام
captcha