حمایت دوباره تماشاگران تیم فوتبال مراکش از فلسطین + فیلم شادی فلسطینیان
کد خبر: 4105986
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹

حمایت دوباره تماشاگران تیم فوتبال مراکش از فلسطین + فیلم شادی فلسطینیان

تماشگران مراکشی که تیم فوتبال کشورشان امشب با پیروزی بر پرتغال به نیمه نهایی جام جهانی صعود کرد، بار دیگر بر حمایت خود از آرمان فلسطین تأکید کردند.

به گزارش ایکنا، به نقل از شبکه فلسطین الیوم، هواداران تیم ملی فوتبال مراکش که از صعود تیمشان به مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ خوشحال هستند، پیش از بازی امشب این تیم در مقابل پرتغال در اطراف ورزشگاه جمع شده و با برافراشتن پرچم فلسطین بار دیگر تأکید کردند که مسئله فلسطین را از یاد نبرده‌اند.

فریاد «فلسطین، فلسطین» هواداران مراکش در قلب دوحه طنین‌انداز شد و پرچم فلسطین به اهتزار درآمد.

تیم ملی مراکش به عنوان تنها نماینده مسلمانان در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی قطر به مصاف همتای پرتغالی خود رفته است.

در همین رابطه جنبش حماس پیروزی تیم ملی فوتبال مراکش مقابل پرتغال و راهیابی این تیم به جمع ۴ تیم پایانی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را تبریک گفت.

حازم قاسم، سخنگوی حماس در بیانیه‌ای تأکید کرد که این دستاورد ورزشی بزرگ و راهیابی تیم ملی فوتبال مراکش به جمع ۴ تیم پایانی را تبریک می‌گوییم.

قاسم تصریح کرد که این دستاوردی تاریخی برای ورزش کشورهای عربی است و ما برای تیم ملی فوتبال مراکش در بازی‌های بعدی هم آرزوی موفقیت می‌کنیم.

در ادامه ویدئویی از شادی مردم فلسطین در سرزمین‌های اشغالی را مشاهده می‌کنید که امشب پس از صعود مراکش به نیمه‌نهایی در جام‌جهانی انجام شد.

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و بازتاب رفتار خصمانه مردم کشورهای عربی با خبرنگاران اسرائیلی از این واقعیت پرده برداشت که باید بین رفتار نظام‌های سیاسی عربی مبنی بر آشکارسازی روابط با رژیم صهیونیستی با نگرش ملل عرب تمایز قائل شد و گفت مردم چشمان خود را بر روی جنایات صهیونیست‌ها نبسته‌اند.

فلسطین اگر چه یکی از ۳۲ تیم حاضر در جام‌جهانی نبود اما حمایت از مردم این کشور تبدیل به یکی از اتفاق‌های ویژه این رقابت‌ها شده است.

انتهای پیام
captcha