تجلیل از 22 قاری و حافظ پدافند هوایی شمال کشور + عکس
کد خبر: 4108435
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴

تجلیل از 22 قاری و حافظ پدافند هوایی شمال کشور + عکس

طی مراسمی و در هفته قرآن و عترت منطقه پدافند هوایی شمال کشور از 22 قاری، حافظ و تعدادی از پیشکوستان قرآنی این منطقه تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از قاریان و حافظانسروان حسن ضابط، مدیر قرآن، عترت و نماز منطقه پدافند هوایی شمال کشور در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های هفته قرآن و عترت ارتش در سطح این نیرو تجلیل و تقدیر از پیشکسوتان قرآنی، خادمان و قاریان و حافظان بود که طی مراسمی از 22 فعال قرآنی با اهدای لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

وی ادامه داد: برگزاری کلاس‌های تخصصی قرآن و اهدای جوایز به نفرات فعال، تجلیل از کارکنان فعال حوزه نهج‌البلاغه و سخنرانی با موضوع واحد حدیث ثقلین و جایگاه هدایت‌گری قرآن و اهل‌بیت پیامبر(ص) در دین اسلام و لزوم تمسک به آنها پس از درگذشت پیامبر(ص) از جمله برنامه‌های انجام شده طی این هفته در کوی‌های سازمانی و سطح یگان‌ها و مناطق بود.

ضابط به برگزاری محافل انس با قرآن با دعوت از قاریان این نیرو با رویکرد تدبرمحور اشاره کرد و افزود: از دیگر برنامه‌ها می‌توان به تجلیل از خانواده‌های قرآنی و نفرات برتر مرحله سراسری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه اشاره کرد.

مدیر قرآن، عترت و نماز منطقه پدافندهوایی شمال کشور بیان کرد: طی برنامه‌ریزی مشخص در هفته قرآن و عترت از کلاس‌های آموزش قرآن در روزهای سه‌شنبه و سایر کلاس‌های آموزشی دارالقرآن‌ها بازدید به عمل آمد و از نزدیک فرایند برگزاری دوره‌ها بررسی شد و به تبادل نظر در زمینه تقویت نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت پرداخته شد. همچنین طی مراسمی از فعالان حوزه نماز نیز تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha