حضور 12 قاری ایرانی در محافل قرآنی شهید سلیمانی عراق
کد خبر: 4109796
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸

حضور 12 قاری ایرانی در محافل قرآنی شهید سلیمانی عراق

١١٠ محفل انس با قرآن در ١١ استان عراق همزمان با سومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، ١١٠ محفل انس با قرآن در ١١ استان عراق به‌مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، با عنوان «دهه فجر قرآنی» به مدت ١٠ شب از ۵ تا ١٤ دی ماه در استان‌های بغداد، کربلا، دیوانیه، دیالی، بابل، واسط، المثنى، ذی‌قار، کرکوک، العماره و موصل برگزار می‌شود.

در این محافل ١٢ قاری ممتاز و بین‌المللی از جمهوری اسلامی ایران و تعدادی از قاریان عراقی، به اجرای برنامه خواهند پرداخت. همچنین حضور خانواده شهدای حشد الشعبی، زینت‌بخش این یادواره قرآنی است.

ثواب تلاوت‌های این محافل و مجالس قرآنی به روح بلند شهید سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و سایر شهدای ایران و عراق تقدیم می‌شود.

در این مأموریت، محمدحسین سعیدیان، سعید بیژنی، عباس هاشمی، شجاع زویدات، محمدحسن موحدی، سیدمحمد حسینی‌پور، حمید صفدری، ابراهیم فلاح‌تبسم‌چهره، علیرضا مسیح‌پور، علی کبیری، خلیل سواری و علی حزبیان حضور دارند.

دهه فجر قرآنی، دومین سالی است که با همکاری شورای عالی قرآن، اتحادیه دارالقرآن‌های کشور عراق و مؤسسه قرآنی بصائر، با شکوه خاصی اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha