برگزاری محفل قرآنی در مرقد شهدای گمنام بندرلنگه
کد خبر: 4111079
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱

برگزاری محفل قرآنی در مرقد شهدای گمنام بندرلنگه

محفل انس با قرآن چهارشنبه، 14 دی‌ماه در مرقد شهدای گمنام بندرلنگه برگزار می‌شود.

محفل قرآنیبه گزارش ایکنا، محفل انس با قرآن همزمان با سومین سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور قاریان ممتاز کشوری، چهارشنبه، 14 دی‌ماه، ساعت 19 برگزار می‌شود.

این محفل از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش بندرلنگه استان هرمزگان با تلاوت قاریان برجسته یوسف جعفرزاده و قادر حمیدزاده و اجرای گروه همخوانی و مدیحه‌سرایی تبیان برپا خواهد شد.

محفل قرآنی فوق به صورت حضوری در مرقد شهدای گمنام شهرستان بندرلنگه و همزمان در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود.

بنابر اعلام اداره قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، برنامه زمانبندی میزبانی ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور در کانال محافل مجازی انس با قرآن در بستر شبکه شاد طی ادامه سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ تشریح شد.

این محافل که با بهره‌مندی از ظرفیت استانی است، سه‌شنبه، ۱۳ دی‌ماه در استان کرمان، چهارشنبه، ۱۴ دی‌ماه در استان هرمزگان، سه‌شنبه، ۲۰ دی‌ماه در شهرستان‌های تهران، چهارشنبه، ۲۱ دی‌ماه در استان فارس، سه‌شنبه، ۲۷ دی‌ماه در استان مرکزی، چهارشنبه، ۲۸ دی‌ماه در خراسان رضوی، سه‌شنبه، چهارم بهمن‌ماه در استان گلستان، چهارشنبه، پنجم بهمن‌ماه در استان خوزستان، سه‌شنبه، ۱۱بهمن‌ماه در استان گیلان، چهارشنبه، ۱۲ بهمن‌ماه در استان قزوین، سه‌شنبه ۱۸ بهمن‌ماه در استان کردستان، چهارشنبه، ۱۹ بهمن‌ماه در کهگیلویه و بویراحمد برپا می‌شود.

همچنین این محافل سه‌شنبه، ۲۵ بهمن‌ماه در کرمانشاه، چهارشنبه، ۲۶ بهمن‌ماه در سمنان، سه‌شنبه، ۲ اسفندماه در سیستان و بلوچستان، چهارشنبه، ۳ اسفند در استان خراسان‌ شمالی، سه‌شنبه، ۹ اسفندماه در استان خراسان جنوبی، چهارشنبه، ۱۰ اسفندماه در همدان، دوشنبه، ۱۵ اسفند‌ماه در استان اردبیل، سه‌شنبه، ۱۶ اسفند در آذربایجان شرقی، سه‌شنبه، ۲۳ اسفند‌ماه در استان اصفهان، چهارشنبه، ۲۴ اسفندماه در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

این محافل قرآنی، پس از تعطیلات ایام نوروز از سه‌شنبه، ۲۲ فروردین‌ماه از استان ایلام از سرگرفته می‌شود و سپس چهارشنبه، ۲۳ فروردین‌ماه از  استان لرستان، سه‌شنبه، ۲۹ فروردین‌ماه از زنجان، چهارشنبه، ۳۰ فروردین از استان یزد، سه‌شنبه، ۵ اردیبهشت از استان البرز، چهارشنبه، ششم اردیبهشت از استان آذربایجان غربی، سه‌شنبه، ۱۲ اردیبهشت‌ماه از شهر تهران، چهارشنبه، ۱۳ اردیبهشت‌ماه از  استان بوشهر و سه‌شنبه، ۱۹ اردیبهشت‌ماه از استان مازندران برپا خواهد شد. 

انتهای پیام
captcha