سه مادر شهید دار فانی را وداع گفتند
کد خبر: 4111125
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶

سه مادر شهید دار فانی را وداع گفتند

مادران شهیدان بداوی، گودرزی و شریعتی دار فانی را وداع گفتند.

به گزارش ایکنا، در طی چند روز گذشته سه مادر شهید دار فانی را وداع گفتند که هر یک حداقل دو فرزند خود را در راه اسلام و انقلاب در جبهه‌های دفاع مقدس از دست داده‌ بودند.

مادر شهیدان بداوی

مرحومه زهرا فلاحیان مادر شهیدان لیلی، سهیلا و مسعود بداوی پس از سال‌ها فراق فرزندانش در سن ۸۵ سالگی به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

شهید لیلی بداوی متولد دوم آذر ۱۳۴۰؛ شهید مسعود بداوی متولد یکم دی ۱۳۴۳ و شهید سهیلا بداوی هشتم شهریور ۱۳۵۶ در اهواز متولد شدند، هر سه شهید در تاریخ پانزده آذر ۱۳۶۵ براثر بمباران هوایی در اهواز به فیض شهادت نائل آمدند.

مادر شهیدان گودرزی

مریم گودرزی مادر شهیدان غلامرضا و محمد گودرزی پس از سال‌ها فراق از فرزندانش دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

شهید غلامرضا گودرزی در تاریخ ۲۱ بهمن ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۸ در منطقه کوشک به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید محمد گودرزی نیز در تاریخ دوم دی سال ۱۳۶۵ در بمباران شهرستان بروجرد به شهادت رسید.

مادر شهیدان شریعتی

همچنین فاطمه زمانی، مادر شهیدان محمدرضا و محمدتقی شریعتی به دلیل کهولت سن و بیماری به معبودش لبیک گفت و راهی سفر آخرت شد.

شهید محمد تقی شریعتی متولد ۱۳۴۱ در روستای قلعه نو خرقان، متاهل و دارای سه فرزند در تاریخ ۵ مرداد ۶۷ در اسلام آباد غرب در عملیات مرصاد به فیض شهادت نائل آمد.

شهید سرافراز محمد رضا شریعتی، متولد سال ۱۳۴۰ در تاریخ ۱۴ آبان ۶۱ طی عملیات محرم در منطقه عین خوش بر اثر اصابت ترکش به معبودش پیوست.

انتهای پیام
captcha