برگزاری بیش از 150 محفل قرآنی همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی + عکس
کد خبر: 4112014
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱

برگزاری بیش از 150 محفل قرآنی همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی + عکس

همزمان با سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، بیش از 150 محفل انس با قرآن با رویکرد تدبری در سطح یگان‌ها و کوی‌های سازمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

محفل قرآنی همزمان با سالروز سپهبد شهید «قاسم سلیمانی»به گزارش ایکنا، همزمان با سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، محافل انس با قرآن کریم با رویکرد تدبر در آیات در یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در سطح نیروهای زمینی، دریایی، هوایی، پدافند هوایی و ستاد ارتش برگزار شد.

این محافل طی اقدامی منسجم از سوی ادارات قرآن، عترت و نماز سازمان‌های عقیدتی ـ سیاسی نیروها در سطح نیروها و همچنین کوی‌های سازمانی با دعوت از قاریان بین المللی و ملی و بهره‌مندی از قاریان آجا با حضور فرماندهان و کارکنان پایور و وظیفه برگزار شد.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده، در این برنامه قرآنی جامع، طرح «تدبر» که در بردارنده آیاتی با مضمون ایثار و شهادت بود، توسط قاریان مدعو کشوری و لشکری اجرا شد و در ادامه سخنرانان مدعو به بیان موضوعاتی پیرامون فرهنگ شهادت و شجاعت، ایثارگری و فداکاری، تبیین سیره و منش عملی و رفتاری شهید سلیمانی، راز مکتب شدن شهید سلیمانی و رمز ماندگاری ایشان و تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری درباره سردار دل‌ها پرداختند.

انتهای پیام
captcha