انتظار 9 ساله مادر برای وداع با پیکر فرزند شهیدش
کد خبر: 4114091
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰

انتظار 9 ساله مادر برای وداع با پیکر فرزند شهیدش

در نوزدهمین دیدار جامعه قرآنی، این گروه با خانواده شهیدان کشت‌کار دیدار کرد. در این دیدار مادر شهید از انتظار 9 ساله برای وداع با پیکر فرزند شهیدش گفت.

به گزارش ایکنا، در ادامه دیدارهای هفتگی قاریان قرآنی، آن‌ها در نوزدهمین جلسه با حضور جمعی از اساتید و قاریان قرآنی، چهارشنبه 21 دی، با خانواده شهیدان کشت‌کار دیدار کردند.

در این دیدار رحیم قربانی، مسئول سازمان قرآن و عترت بسیج تهران به همراه اساتیدی چون محمد خواجوی، محمدرضا ابوالقاسمی، سعید پرویزی و همچنین نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشتند.

در ابتدای این دیدار آیاتی از کلام‌الله مجید از سوی سعید پرویزی قرائت شد و در ادامه محمد خواجوی، استاد قرآن شهیدان کشت‌کار به یادآوری خاطراتی از این دو برادر آسمانی پرداخت.

وی در ادامه با اشاره به آیه 15 سوره حجرات گفت: ایمان سه مرتبه دارد. ابتدا ایمان قلبی، سپس ایمان زبانی و در آخر ایمان در ارکان و افعال انسان. شهدا ثابت کردند ایمان را در سه جنبه به کار بستند. شهدا جزو صدیقین هستند و به گفته قرآن در بهشت برین خواهند بود. خیلی از افراد ادعای رهروی در مسیر حق را دارند و سال‌ها در این راه تلاش می‌کنند، ولی این شهدا بودند که یک شبه ره چند ساله را طی کردند.

خواهر شهید در این دیدار به بیان خاطراتی از برادران شهید و همچنین دیدار رهبری با این خانواده فداکار پرداخت.

وی در این باره افزود: قبل از تشریف‌فرمایی ایشان از آمدنشان مطلع نبودیم و وقتی ایشان را دیدیم بسیار خوشحال و شگفت‌زده شدیم. ایشان سه یادگاری به ما اهدا کردند؛ قرآن، چفیه و قاب عکس امام.

در پایان این دیدار مادر شهیدان کشت‌کار گفت: پیکر پسر شهیدم(داوود) را پس از سه سال آوردند و فرزند دیگرم را بعد از ۹ سال. قبل از اعزام به داوود گفتم نرو جبهه، گفت: وظیفه شرعی من هست و باید بروم.

در پایان این دیدار لوح تقدیری با امضای استاندار تهران و فرمانده سپاه استان به مادر این شهیدان والامقام اهدا شد و عکس یادگاری پایان‌بخش این دیدار بود.

انتهای پیام
captcha