اجرای مرحله نهایی مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) غیر حضوری شد
کد خبر: 4114460
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲

اجرای مرحله نهایی مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) غیر حضوری شد

مرحله نهایی شانزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی‌(ع) بنا به درخواست تعداد زیادی از راهیافتگان به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

شانزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی‌(ع)به گزارش ایکنا، مرحله نهایی شانزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی‌(ع) که قرار بود در هفته اول بهمن‌ماه به صورت حضوری در آستان عبدالعظیم(ع) برگزار شود، بنا به درخواست تعداد زیادی از راهیافتگان به مرحله فینال مبنی بر تداخل زمانی با آزمون‌های اکثر دانشگاه‌ها و همچنین مشکلات احتمالی در مسیر رفت و آمد در فصل زمستان، این مرحله نیز به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

همچنین مرحله مقدماتی آزمون اینترنتی رشته مفاهیم این دوره از مسابقات جمعه، 23 دی‌ماه در دو بخش بانوان در نوبت صبح و بخش آقایان در نوبت عصر برگزار شد.

مرحله مقدماتی این آزمون که به صورت سیستمی و از سه جزء نخست مصحف شریف بود با حضور قریب به دو هزار شرکت‌کننده برگزار شد که از این تعداد ۵۲۹ نفر به مرحله نهایی رشته مفاهیم راه پیدا کردند.

بنابر اعلام ستاد برگزاری این دوره از مسابقات و طبق اعلام قبلی، مقرر بود مرحله نهایی رشته مفاهیم، جمعه، ۳۰ دی‌ماه برگزار شود که به دلیل تقارن با آزمون کنکور سراسری و قطعی احتمالی اینترنت، به روز جمعه، هفتم بهمن‌ماه، ساعت ۹ صبح تغییر کرد.

شرکت‌کنندگان می‎توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سامانه مسابقات به نشانی www.dqimamali.com مراجعه کنند.

یادآور می‌شود، آئین‌نامه برگزاری  مرحله فینال مسابقات به همه شرکت‌کنندگان راهیافته به این مرحله اعلام شده تا در زمان مقرر برای آزمون آنلاین باشند. همچنین متسابقان برای اطلاع و دریافت آخرین تغییرات آئین‌نامه کلیک کنند.  

انتهای پیام
captcha