حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان در محل برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن + عکس
کد خبر: 4114877
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰

حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان در محل برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن + عکس

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در جریان برگزاری سومین روز از رقابت‌های چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در محل برگزاری مسابقات حاضر شد و با تک‌تک اعضای هیئت داوران به گپ‌وگفت پرداخت.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا به خوزستان، سومین روز از رقابت‌های چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن، امروز 25 دی با رقابت قاریان و حافظان در رشته‌های مختلف پیگیری شد.

یکی از نکات قابل توجه در سومین روز از رقابت‌ها حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعبدالنبی موسوی‌فرد، امام جمعه اهواز در سالن محل برگزاری مسابقات بود. هنگامی که شرکت‌کنندگان در رشته حفظ کل قرآن کار خود را به اتمام رسیدند و در آستانه آغاز بخش قرائت تحقیق، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز وارد سالن مسابقات شد. موسوی‌فرد تا هنگام اذان مغرب در سالن حضور داشت و تلاوت‌ها را دنبال کرد.

امروز سیدجاسم موسوی، نماینده استان خوزستان در این دوره از مسابقات نیز نوبت اجرا داشت و از قضا حضور امام جمعه اهواز با تلاوت قرآن موسوی همزمان شد. موسوی‌فرد پس از اینکه موسوی تلاوت خود را انجام داد، از او تفقد کرد.

پس از اتمام مسابقات در بخش نخست و برای اقامه نماز مغرب و عشاء، امام جمعه اهواز تصمیم گرفت از بخش‌های مختلف مسابقات دیدن کند. یکی از این بخش‌ها اتاق هیئت داوران این دوره از مسابقات بود. موسوی‌فرد با تک‌تک داوران حاضر در اتاق هیئت داوران به گپ‌وگفت‌های کوتاهی پرداخت و از زحمات تک‌تک آن‌ها سپاسگزاری کرد.

حضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در سالن محل برگزاری مسابقات می‌تواند منجر به این شود که در روزهای آینده شاهد حضور دیگر مقامات استانی در صحن مسابقات باشیم؛ حضوری که می‌تواند برای قاریان و حافظان نیز انگیزه ایجاد کند.

یادآور می‌شود، چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن، تا 28 دی در اهواز برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند با دنبال کردن سایت ایکنا و شبکه‌های اجتماعی این رسانه در فضای مجازی در جریان آخرین جزئیات مهم‌ترین رویداد قرآنی کشور قرار بگیرند.

انتهای پیام
captcha