دیدار جهادگران جهاد دانشگاهی گیلان با خانواده شهید جهادگر «حسین محبی کجیدی»
کد خبر: 4115234
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱

دیدار جهادگران جهاد دانشگاهی گیلان با خانواده شهید جهادگر «حسین محبی کجیدی»

تعدادی از مسئولین سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان در راستای اجرای طرح منطقه‌ای ماندگاران صبور و بزرگداشت شهدای جهاد دانشگاهی با خانواده شهید جهادگر جهاد دانشگاهی «حسین محبی کجیدی» دیدار کردند.

دیدار با خانواده شهید جهادگر جهاد دانشگاهی «حسین محبی کجیدی»

به گزارش ایکنا از گیلان، در راستای اجرای طرح منطقه‌ای «ماندگاران صبور» و بزرگداشت مقام شهدای جهاد دانشگاهی که از سوی امور قرآنی معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان در حال برگزاری است، با توجه به همزمانی با سالروز ولادت شهید جهادگر جهاد دانشگاهی «حسین محبی کجیدی» (۲۴ دی‌ماه) تعدادی از مسئولین سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان عصر روز گذشته، 26 دی‌ماه در منزل خانواده معظم شهید حضور یافته و سپس بر مزار پاک این شهید در گلزار شهدای رودسر حاضر شدند و ضمن ادای احترام به شهید جهادگر، با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

شهید حسین محبی کجیدی، دانشجوی رشته مهندسی مکانیک دانشگاه تبریز، عضو انجمن اسلامی و شورای مدیریت کمیته فنی و مهندسی جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی بود که در تاریخ ۱۳ آبان ۱۳۶۱ به علت اصابت ترکش در عملیات محرم جبهه سومار به درجه رفیع شهادت نائل آمد. در بخشی از دست‌نوشته‌های این شهید والامقام آمده است:

از آنجاکه انقلاب اسلامی عزیز و بزرگ ما با وجود تمام کارشکنی‌های ضدانقلاب داخلی و سهل انگاری‌های کج‌اندیشان نادان و تبلیغات سوء ابرقدرت‌های زخم خورده همچنان به رهبری امام خمینی و فداکاری‌ها و جانبازی‌های شبانه روزی امت مسلمان و انقلابی به پیش می‌تازد و می‌رود که تمامی مستضعفین جهان را به قیام و حرکت وادارد.

قیام و سروشی که بنیان ظلم و ستم و ناعدالتی‌ها را از جهان ریشه‌کن نماید. برای به ثمر رسیدن این انقلاب می‌بایست که کلیه نهادها و ارگان‌های آن از هرچه مظاهر شرک و طاغوت است پاک گردد و دانشگاه نیز که یکی از بهترین نهادهای تربیتی و آموزشی می‌باشد، باید همگام با انقلاب از آلودگی‌ها و کج‌اندیشی‌ها و انحرافات، زدوده شود تا محیط سالمی برای کسب علوم اسلامی و آموزش فنی و تخصصی ایجاد گردد.

انتهای پیام
captcha