برگزاری نهمین دوره مسابقات قرآن «شکوفه‌های احمدی» در حرم شاهچراغ(ع)
کد خبر: 4115307
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷

برگزاری نهمین دوره مسابقات قرآن «شکوفه‌های احمدی» در حرم شاهچراغ(ع)

نماینده دارالقرآن حرم حضرت شاهچراغ(ع) از برگزاری نهمین دوره مسابقات قرآن «شکوفه‌های احمدی» طی ایام دهه فجر در این حرم مطهر خبر داد.

مسابقات قرآن «شکوفه‌های احمدی»، حرم شاهچراغ(ع)به گزارش ایکنا از فارس، محمدعلی آموزگار، نماینده دارالقرآن حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) امروز، 27 دی در نخستین نشست کمیته تخصصی قرآن ستاد بزرگداشت دهه فجر استان فارس که به میزبانی اوقاف برگزار شد، گفت: به‌مناسبت ایام دهه فجر هر ساله برنامه‌های قرآنی متنوعی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.

وی یکی از این برنامه‌ها را برگزاری نهمین دوره مسابقات قرآن «شکوفه‌های احمدی» اعلام کرد و افزود: این برنامه ویژه کودکان پیش‌دبستانی و مهدهای کودک زیر 6 سال در دو رشته حفظ 12 سوره آخر به اضافه سوره حمد و رشته 22 سوره آخر به اضافه سوره حمد برگزار می‌شود.

آموزگار تصریح کرد: این برنامه در تاریخ 16 بهمن‌ماه در دارالقرآن حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برای متقاضیانی که در آن ثبت‌نام کرده‌اند، برگزار خواهد شد.

نماینده دارالقرآن حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) اظهار کرد: این برنامه تاکنون بازخورد بسیار خوبی برای کودکان شرکت‌کننده داشته است و موجب تشویق آن به سمت فعالیت‌های قرآنی شده است.

وی همچنین برنامه دیگر این مرکز را برپایی محافل انس با قرآن بانوان اعلام کرد و گفت: این محافل به صورت هفتگی نیز در رواق دارالذکر برگزار می‌شود که در ایام دهه فجر با قوت بیشتری اجرا خواهند شد.

آموزگار تصریح کرد: علاوه بر این‌ها یکسری محافل عمومی قرآن ویژه عموم زائران و مجاوران سومین حرم اهل بیت(ع) طی ایام دهه فجر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برپا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha