برگزاری هفتمین مسابقات قرآن شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس
کد خبر: 4119778
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰

برگزاری هفتمین مسابقات قرآن شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس

هفتمین دوره مسابقات مرحله مقدماتی و سومین دوره مسابقات قرآن «نور علی نور» ویژه کارکنان شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس ۱۸ بهمن‌ماه به میزبانی شرکت مبین انرژی خلیج فارس آغاز می‌شود.

به گزارش ایکنا، هفتمین دوره مسابقات مرحله مقدماتی و سومین دوره مسابقات قرآن کریم با عنوان «نور علی نور» ویژه کارکنان شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس سه‌شنبه ۱۸ بهمن‌ماه راس ساعت ۸:۳۰ و طی آئین افتتاحیه، با تلاوت قاریان کشوری و بین‌المللی و متسابقان به میزبانی شرکت مبین انرژی خلیج فارس آغاز خواهد شد.

در این مسابقات برای اولین‌بار، به‌ جز کارکنان، همسران و فرزندان آنان نیز شرکت خواهند داشت که پس از برگزاری مسابقات کارکنان در شهرک پردیس با چند گروه سنی به صورت تک‌مرحله‌ای طی دو روز این مسابقات انجام خواهد شد.

حمید شعرانی، مدیر کمیته روابط عمومی شرکت‌های پتروشیمی پارس در گفت‌وگو با ایکنا، در این خصوص گفت: در این دوره که ویژه کارکنان است، تعداد ۱۶۱ نفر در ۹ رشته قرآنی شامل مفاهیم قرآن، مفاهیم نهج‌البلاغه، قرائت، ترتیل، حفظ، صحیح‌خوانی، اذان، قرائت تقلیدی و حفظ عمومی مسابقه خواهند داد.

وی افزود: نفرات اول و دوم این مسابقات به مرحله نیمه‌نهایی که در روز‌های ۲۴ و ۲۵ بهمن‌ماه در ماهشهر برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

مدیر کمیته روابط عمومی شرکت‌های پتروشیمی پارس بر استفاده حداکثری از ظرفیت بومی استان برای کمیته داوری و مسئولان اجرایی خبر داد و گفت: برگزاری کارگاه آموزشی صوت و لحن توسط قراء ممتاز و بین‌المللی و همچنین تهیه دو هزار جلد قرآن کریم برای مساجد و خانه‌های قرآن روستایی چهار شهرستان پیرامونی، ازجمله برکات این مسابقات قرآنی خواهد بود.

وی در پایان ضمن قدردانی از مسئول قرآن و نماینده وزارت نفت در منطقه و ناظر این دوره از مسابقات و همچنین رئیس روابط عمومی شرکت مبین انرژی خلیج فارس برای میزبانی این دوره از مسابقات گفت: از مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پاسارگاد و رئیس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس که با نگاه ویژه و در جهت حمایت همه جانبه از این رویداد قرآنی داشته‌اند، تشکر می‌کنم، چراکه یقینا بدون هم‌افزایی با همه شرکت‌ها نمی‌توان به جایگاه رفیع قرآنی دست پیدا کرد.

برگزاری هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس

انتهای پیام
captcha