پیکر حسین پس از هفده سال در آغوشم آرام گرفت
کد خبر: 4123987
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷

پیکر حسین پس از هفده سال در آغوشم آرام گرفت

در بیست و پنجمین دیدار جامعه قرآنی با خانواده شهدا، مادر شهید حسین محمدحسن زاده گفت: خداوند در شب قدر حسین را به من داد و با همه پنج فرزند دیگرم از ابتدا متفاوت بود. او از ابتدا با قرآن مانوس بود و دو روز پس از تولد شانزده سالگی به شهادت رسید.

به گزارش ایکنا، در بیست و پنجمین جلسه از دیدارهای هفتگی قاریان قرآن که روز گذشته با حضور جمعی از اساتید و قاریان قرآنی و همچنین فرمانده سپاه ناحیه شانزده انجام شد با خانواده شهید حسین محمدحسن زاده، از شهدای هشت سال دفاع مقدس دیدار شد.

در ابتدای جلسه رحیم قربانی، مسئول سازمان قرآن و عترت بسیج تهران ضمن گرامیداشت حلول ماه شعبان، گزارشی از عملکرد دیدارها در طول سال جاری ارائه کرد.

پس از او، مادر شهید ضمن برشمردن ویژگی‌های فرزند خود گفت: حسین در شب نوزدهم ماه رمضان به دنیا آمد و در شانزده سالگی در عملیات بدر و در منطقه هورالعظیم به شهادت رسید و پس از 17 سال مفقود الاثر بودن، پیکر او به وطن بازگشت. پنج فرزند پسر داشتم، حسین شهید شد، برادر دیگر او چند سال پیش از دنیا رفت و سه فرزند دیگرم جانباز هستند.

مادر شهید با اشاره به توجه ویژه حسین به کلام‌الله مجید گفت: از کودکی علاقه فراوانی به قرآن داشت و به تلاوت کلام خدا می‌پرداخت. حسین شخصیتی انقلابی و اهل مسجد بود و برخی اوقات از اهالی خانه نسبت به خوانش قرآن غلط می‌گرفت وآن را اصلاح می‌کرد.

در پایان لوح تقدیری با امضای فرمانده سپاه تهران تقدیم مادر شهید شد.

انتهای پیام
captcha