آغاز ثبت نام رقابت‌های قرآنی کودکان معلول در عربستان
کد خبر: 4125288
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸

آغاز ثبت نام رقابت‌های قرآنی کودکان معلول در عربستان

دبیرخانه جایزه قرآن امیر سلطان بن سلمان ویژه کودکان معلول خواهان تسریع ثبت‌نام شرکت‌کنندگان در بیست و هفتمین دوره این جایزه تا پایان مهلت نهایی در 19 ماه مارس سال جاری شد.

به گزارش ایکنا به نقل از سبق، دبیرخانه جایزه حفظ قرآن کریم امیر سلطان بن سلمان ویژه کودکان معلول از انجمن‌های خیریه حفظ قرآن کریم و مراکز دولتی و خصوصی ویژه کودکان دارای معلولیت در عربستان سعودی و همچنین مقامات مسئول در کشورهای شورای همکاری خلیج فارس خواست تا به سرعت نمایندگان خود را برای شرکت در  بیست و هفتمین دوره این رقابت‌ها تا پایان فرصت قانونی ثبت‌ نام در 19 ماه مارس (28 اسفند) معرفی کنند. این مسابقات در دو بخش دختران و پسران برگزار خواهد شد.

عبدالعزیز السبیهین، دبیر کل این جایزه، با اشاره به اینکه جایزه با حمایت رئیس هیئت‌مدیره انجمن کودکان معلول برگزار می‌شود، بر تداوم فعالیت‌ها برای برگزاری ممتاز این جایزه و همچنین ادامه موفقیت‌های ملی و منطقه‌ای آن تأکید کرد.

به گفته وی جایزه قرآن امیر سلطان بن سلمان ویژه کودکان معلول تاکنون شاهد حضور بی‌سابقه مدارس و مراکز حفظ قرآن ویژه کودکان معلول از عربستان و دیگر کشورهای عضو شورای همکاری خلیج‌ فارس بوده است.

 فعالیت‌های قرآنی ویژه کودکان معلول در سال‌های اخیر در کشورهای عربی حاشیه خلیج‌ فارس رونق بسیاری گرفته است، مهم‌ترین این فعالیت‌ها تأسیس مراکز ویژه آموزش قرآن به کودکان معلول و همچنین برگزاری رویدادها و مسابقات ویژه این کودکان در کنار حمایت از شرکت این کودکان و دیگر دانش‌آموختگان مدارس مذکور در مسابقات محلی و بین‌المللی قرآن کریم بوده است.

بیست و هفتمین جایزه قرآن امیر سلطان بن سلمان ویژه کودکان معلول برگزار می‌شود

بیست و هفتمین جایزه قرآن امیر سلطان بن سلمان ویژه کودکان معلول برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha