فرزندم با کتاب به جبهه می‌رفت
کد خبر: 4125493
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳

فرزندم با کتاب به جبهه می‌رفت

مادر شهید سیدجعفر بشیری در دیدار با جامعه قرآنی گفت: فرزندم هر زمان که به منطقه اعزام می‌شد چند جلد کتاب برای مطالعه با خود می‌برد و در وصیت‌نامه خود به تحصیل تاکید ویژه‌ای داشت.

فرزندم با کتاب به جبهه می‌رفت

به گزارش ایکنا، در ادامه دیدارهای هفتگی جامعه قرآنی، در بیست و ششمین دیدار جمعی از اساتید و قاریان قرآن، چهارشنبه 10 اسفندماه، با خانواده شهید سیدجعفر بشیری دیدار داشتند.

در این دیدار رحیم قربانی، مسئول سازمان قرآن و عترت بسیج تهران به همراه ابوالفضل قدیانی، قاری برتر نیروهای مسلح و همچنین فرمانده ناحیه شهید رجایی سپاه تهران و معاونان وی حضور یافت.

در ابتدای این دیدار و پس از تلاوت آیاتی از قرآن، مسئول سازمان قرآن و عترت بسیج تهران با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد، از برپایی کنگره ملی شهدای قرآنی استان تهران خبر داد. سپس مادر شهید به بیان خاطراتی از فرزند شهیدش پرداخت و گفت: سیدجعفر از شاگردان معلم قرآن سرهنگ بیگلری بود و با قرآن انس زیادی داشت. در عملیات‌ها مداحی می‌کرد و مؤذن نیز بود. پسرم به صورت بسیجی به جبهه اعزام شد. او در زمان جنگ چندین بار زخمی شد و در نهایت در عملیات بدر به شهادت رسید. هیچ‌گاه حقوقی دریافت نکرد و حتی لباس‌های رزم خود را به نیازمندان می‌بخشید و خودش تنها لباس‌ رزمش را وصله می‌زد.

در این دیدار، سیدمهدی بشیری، برادر شهید در ادامه گفت: در روزی که برای آخرین بار قبل از شهادت اعزام می‌شد نزد پدرم آمد و گفت: از ما بگذر، اگر شما از ما دل بشویید، من شهید خواهم شد. در دفعات مکرر اعزام به جبهه، به همراه خود کتاب‌های گوناگون به منطقه می‌برد. در وصیت‌نامه خود به تحصیل تاکید ویژه‌ای داشت.

در انتها لوح تقدیری با امضای فرمانده سپاه تهران به این خانواده اهدا شد و عکس یادگاری با اعضای خانواده شهید پایان‌بخش این دیدار بود.

 

 

 

انتهای پیام
captcha