واكنش حماس و مخالفان نتانیاهو از اظهارات او
کد خبر: 4133408
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹

واكنش حماس و مخالفان نتانیاهو از اظهارات او

سخنان تحریک‌آمیز نخست وزیر رژیم صهیونیستی، خشم گروه‌های مقاومت فلسطین و مخالفان سیاسی او را درپی داشته است.

به گزارش ایکنا، به نقل از العالم، سخنرانی روز گذشته بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، واکنش‌های خشمگینانه مخالفان سیاسی وی به رهبری یائیر لاپید و جنبش مقاومت اسلامی حماس را درپی داشته است.

یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در سخنانی در واکنش به اظهارات نتانیاهو و تهدیدهای او، گفت: در زمانی که دشمنان ما همچنان جان‌های گرانبهایی را می‌گیرند و خون برادران و خواهران ما در خیابان‌ها ریخته می‌شود، نخست‌وزیر در برابر ملت کنترل خود را از دست داده است.

وی افزود: به جای برگزاری نشست‌های خبری و سرزنش کردن دیگر، باید دولت و وزیران آن مسئولیت کارهای خود را بپذیرند. دولتی که افراطی‌ترین و شکست‌خورده‌ترین دولت تاریخ اسرائیل است.

آویگدور لیبرمن، رئیس حزب اسرائیل بیتینو، هم در سخنانی گفت: اظهارات نتانیاهو در شامگاه ثابت می‌کند که این مرد صلاحیت انجام وظایف خود را ندارد و مسئول اعمال خود نیست.

حماس نیز در مورد اظهارات نتانیاهو تأکید کرد که او نمی‌تواند مردم فلسطین را که به نبرد برای دفاع از هویت مسجدالاقصی در مقابل جنگ مذهبی اشغالگران ادامه می‌دهند، بترساند.

حازم قاسم، سخنگوی حماس در سخنانی گفت: تهدیدات نتانیاهو علیه مردم فلسطین، سوریه، لبنان و ایران مؤید این است که رژیم اشغالگر تهدیدی برای کل منطقه و منافع آن است.

عبداللطیف القانوع، سخنگوی حماس نیز به نوبه خود گفت: تهدیدات نتانیاهو تنها باعث افزایش پافشاری مردم ما بر مقاومت و دفاع از سرزمین و مقدسات خواهد شد و همه تلاش‌ها برای تضعیف مردم ما و مقاومت آنها با شکست مواجه شده است.

انتهای پیام
captcha