مراسم بزرگداشت سالروز شهادت مهدی فلاحت‌پور برگزار می‌شود
کد خبر: 4141566
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
از سوی مؤسسه نور قدس جوان

مراسم بزرگداشت سالروز شهادت مهدی فلاحت‌پور برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت سالروز شهادت مهدی فلاحت‌پور توسط صهیونیست‌ها، از سوی مؤسسه نور قدس جوان 29 اردیبهشت بر سر مزار این شهید برگزار می‌شود.

نفرت علیه صیهونست ها بر سرمزار شهید فلاجت پور فریاد زده می شود

به گزارش ایکنا، همزمان با سالروز شهادت شهید مهدی فلاحت‌پور توسط صهیونیست‌ها در لبنان و نیز به مناسبت پیروزی اخیر مقاومت فلسطین بر صهیونیست‌های جنایتکار، مؤسسه نور قدس جوان، مراسمی را در کنار مزار این شهید می‌کند.

بر اساس این گزارش، مراسم جمعه ۲۹ اردیبهشت ساعت ۸ صبح الی ۱۲ در؛ کردان، روستای چندار، بلوار امام خمینی امامزاده عبدالله (ع) برگزار خواهد شد. علاقمندان جهت اطلاعات بیشتر و دریافت آردس دقیق و ثبت نام وارد گروه ذیل شوند: https://eitaa.com/joinchat/329908630G9a58957659

شهید مهدی فلاحت‌پور در سال ۱۳۴۳ در کرج به دنیا آمد. وی در رشته تصویربرداری دانشگاه هنر پذیرفته شد. فلاحت‌پور در دوران دفاع مقدس فیلمبردار لشکر ۲۷ محمدرسول الله بود و در سال ۱۳۶۶ وارد گروه تلویزیونی جهاد سازندگی شد. وی که برای فیلمبرداری مجموعهٔ مستند تلویزیونی «سه نسل آواره» به لبنان رفته بود، در جریان تهاجم هواپیماهای رژیم غاصب صهیونیستی در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۷۱ در دره بقاع غربی به شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha