دشمنی با امام(ره) به خاطر ایده احیای اسلام ناب است/ آمادگی برای پذیرایی 2 میلیون زائر
کد خبر: 4143839
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
وزیر کشور در جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره):

دشمنی با امام(ره) به خاطر ایده احیای اسلام ناب است/ آمادگی برای پذیرایی 2 میلیون زائر

احمد وحیدی با اشاره به دشمنی دنیای ظلمانی و شیطانی با امام(ره)‌ و اندیشه ایشان گفت: این دشمنی به خاطر آن است که امام (ره) ایده احیای اسلام ناب را مطرح کردند و دشمنان نابودی خود را در این ایده می‌دیدند.

احمد وحیدی، وزیر کشور

به گزارش خبرنگار ایکنا، احمد وحیدی، وزیر کشور در سومین جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) که صبح امروز، شنبه 6 اردیبهشت، در وزارت کشور برگزار شد، با بیان اینکه هر کاری که برای بزرگداشت ارتحال امام(ره) انجام شود، کم است، گفت: معرفی حضرت امام(ره) به دنیا یک امر دائمی و مستمر است و امروز همه تشنه معارفی هستند که امام(ره) به جهانیان ارائه دادند و اتفاقاتی که با وجود ایشان رقم خورد برگ جدیدی را در تاریخ ورق زد و بلکه تبدیل به نقطه عطفی در تاریخ شد.

وی با بیان اینکه مردم ایران عزت و آزادی خود را تا ابد مرهون حضرت امام(ره) هستند، گفت: مردم ایران با تأسی از اندیشه امام(ره) تاریخ‌ساز و مقتدر شدند و اگر امروز ملت ایران ملتی پیشرو است به واسطه همین تأسی به حضرت امام(ره) است.

پیش‌بینی درست امام(ره) از آینده بلوک شرق و غرب

وزیر کشور اظهار کرد: امام(ره) دیکتاتوری و استعمار غرب را از ایران دور کردند و سقوط رژیم کمونیستی و زوال غرب را پیش‌بینی کردند و به همین دلیل است که دنیای ظلمانی و شیطانی با امام(ره) و اندیشه ایشان دشمنی دارند.

وحیدی تأکید کرد: این دشمنی به خاطر آن است که امام (ره) ایده احیای اسلام ناب را مطرح کردند و دشمنان نابودی خود را در این ایده می‌دیدند.

وی ابراز کرد: در کنا این دشمنان، دل‌های پاک همه مردم و نه فقط مسلمانان بلکه آزادیخواهان جهان، به دنبال ایشان است.

آمادگی برای پذیرایی از دو میلیون زائر

وزیر کشور با تشکر و قدردانی از تولیت حرم مطهر حضرت امام(ره) و ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال امام(ره) گفت: امسال مانند سال‌های قبل با حضور رهبر انقلاب اسلامی در این مراسم یک شور و حماسه دیگر در کشور رقم خواهد خورد.

وحیدی با تشکر از همه دست‌اندرکاران برگزاری مراسم در حوزه‌های مختلف امنیتی، انتظامی، حمل و نقل، بهداشت و سلامت، فرهنگی و تبلیغی و رفاهی و... گفت: آمادگی برای پذیرایی از بیش از 1.5 میلیون و نزدیک به دو میلیون زائر وجود دارد و در این راستا پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است.

وی این اقدام را یک حماسه فرهنگی خواند و گفت: بعد از 34 سال همچنان می‌بینیم که علاقه مردم به امام(ره) بیشتر و بیشتر می‌شود که این نشان از عمق علاقه مردم به ایشان دارد. در حالی که دشمنان تلاش زیادی دارند تا یاد و نام امام(ره) کمرنگ شود اما با هدایت و رهبری رهبر انقلاب اسلامی و حضور مردم در صحنه نام و یاد امام (ره) ظهور و بروز بیشتری پیدا کرده است.

انتهای پیام
captcha