مرحله مقدماتی مسابقات قرآن ستاد وزارت نفت برگزار شد
کد خبر: 4146081
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵

مرحله مقدماتی مسابقات قرآن ستاد وزارت نفت برگزار شد

مرحله مقدماتی سومین دوره مسابقات سراسری قرآن ستاد وزارت نفت 16 خردادماه در دانشکده صنعت نفت آبادان برگزار شد.

برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآن ستاد وزارت نفت

به گزارش ایکنا، مرحله مقدماتی سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ستاد وزارت نفت که با حضور کارکنان و خانواده‌های ستاد وزارت نفت، دانشگاه صنعت نفت اهواز و آبادان برگزار می‌شود، بعد از پایان ثبت‌نام که اواخر اردیبهشت‌ماه بود، در مراکز مختلف آغاز شده است.

بر همین اساس مرحله مقدماتی این مسابقات در دانشکده صنعت نفت آبادان از صبح امروز 16 خردادماه آغاز شده و تا بعدازظهر همین روز ادامه یافت. بعد از برگزاری مسابقات و اعلام نتایج، نفرات برگزیده در گروه کارکنان مربوط به رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، مفاهیم قرآن و اذان به مرحله بعد یعنی مسابقات وزارت نفت راه می‌یابند.

این مسابقات ویژه کارکنان و خانواده‌های آنها در هشت گروه سنی و ۱۱ رشته شامل حفظ، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، صحیح‌خوانی، مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه، اذان و قصه‌گویی برگزار می‌شود.

همچنین بعد از پایان مسابقات دانشکده صنعت نفت آبادان، محفل انس با قرآن با حضور قاریان و حافظان ملی و بین‌المللی برپا می‌شود. 

در این محفل نورانی شجاع زویدات، حافظ کل قرآن و محسن قاسمی، قاری ممتاز کشورمان به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید می‌پردازند. همچنین اجرای این محفل را عدنان موسوی، فعال قرآنی کشورمان بر عهده دارد. 

انتهای پیام
captcha