آخرین آمار از ثبت‌نام مسابقات قرآن بسیج؛ پیشتازی فارس
کد خبر: 4147877
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹

آخرین آمار از ثبت‌نام مسابقات قرآن بسیج؛ پیشتازی فارس

آمار ثبت‌نام در سی‌اُمین دوره جشنواره قرآن و عترت سازمان بسیج مستضعفین به تفکیک استان‌ها اعلام شده است که بر اساس آن استان‌های فارس و ایلام به ترتیب بیشترین و کمترین تعداد ثبت‌نام‌کننده را تاکنون به خود اختصاص داده‌اند.

آخرین آمار از ثبت‌نام مسابقات قرآن بسیج؛ پیشتازی فارس

به گزارش ایکنا، سی‌امین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت بسیج امسال از مرحله مقدماتی تا نهایی در پنج مرحله «بین مساجد و پایگاه‌ها یا حوزه‌ای»، «شهرستانی یا ناحیه‌ای»، «استانی»، «ارزیابی کشوری یا نیمه‌نهایی» و مرحله «کشوری یا نهایی» برگزار می‌شود. 

بر اساس بازه زمانی که از سوی برگزارکنندگان این مسابقات اعلام شده است، مرحله اول این رویداد بلافاصله بعد از پایان زمان ثبت‌نام شروع می‌شود. زمان برگزاری این مرحله از ۲۰ تیر تا ۲۰ مردادماه در سراسر کشور خواهد بود.

بر اساس این گزارش زمان ثبت‌نام برای حضور در این جشنواره از بیستم اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا 20 تیرماه از طریق سامانه quranbsj.ir ادامه دارد. دارالقرآن سازمان بسیج مستضعفین از شروع ثبت‌نام و در فواصل مختلف اقدام به انتشار آمار ثبت نام به تفکیک استان‌ها کرده است.

در آخرین آماری که از سوی دارالقرآن بسیج منتشر شده است، آمار کلی شرکت در این جشنواره تا 24 خردادماه و به فاصله سه هفته مانده به پایان ثبت‌نام، به بیش از 62 هزار نفر رسیده است.

بر اساس این گزارش تا کنون استان فارس با 6275 ثبت‌نام‌کننده شاهد بیشترین استقبال از سوی مخاطبان بوده است. در رده دوم نیز استان سیستان و بلوچستان با 5040 نفر ثبت‌نام‌کننده قرار دارد. 

استان اصفهان (4451 نفر)، خراسان جنوبی (3629 نفر) و استان خراسان رضوی (3118 نفر) رتبه‌های سوم تا پنجم را در اختیار دارند. استان‌های یزد (3045 نفر) و تهران (2614) نیز در رده‌های ششم و هفتم قرار دارند.

همچنین استان‌های ایلام (170 نفر)، گلستان (210 نفر)، سمنان (436 نفر)، کهگیلویه و بویراحمد (463 نفر) و چهارمحال و بختیاری (950 نفر) نیز کمترین تعداد ثبت‌نام را در مسابقات سراسری قرآن بسیج تا کنون داشته‌اند.  

در آماری که شانزدهم خردادماه منتشر شده بود استان اصفهان با بیش از سه هزار نفر رتبه اول را داشت و سیستان و بلوچستان دوم بود.

سال گذشته و در بیست و نهمین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت بسیج میزان مشارکت با رشدی پنج برابری همراه بوده و به بیش از ۱۲۰ هزار نفر رسید.

مسئولان برگزاری جشنواره قرآن و عترت بسیج پیش‌تر از هدف‌گذاری ثبت نام یک میلیون نفر در در سی‌امین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت بسیج خبر داده‌اند. 

آخرین آمار از ثبت‌نام مسابقات قرآن بسیج؛ پیشتازی فارس

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نازنین زهرا یاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۵ - ۱۲:۳۱
0
0
سلام من نظرم این است که به همه ی آنهایی که ثبت نام کرده آمد
captcha